lørdag 13. april 2013

Lillegutts rom; nytt på veggen!






















Jeg har endelig fått hengt opp litt flere bilder på rommet til lillegutt. Jeg har satt saksen i noen barnebøker fra loppis - rimeligste kunsten ever! Klokketavlen er også fra et loppemarked. De ser jeg stadig vekk, så hvis du er på jakt etter en slik tror jeg ikke det skulle være så vanskelig å finne en. Fineste Mummi-posteren kjøpte jeg i Gøteborg. 
Den fortjener glass og ramme, men alt til sin tid...;)


Håper dere nyter lørdagen!


21 kommentarer:

  1. Ser ut som ett fantastiskt barnrum! Framför allt väldigt fint med tapeten från Ferm living på byrån. I like!

    SvarSlett
  2. Så fint det var! Herleg med inspirasjon då eg skal til å innrede eit barnerom sjølv:-)

    SvarSlett
  3. Koselig og fargerikt rom! Herlig med figurene på kommoden!
    Ha en god helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Så mange fine detaljer og farger!

    Fortsatt god lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Så tøft gutterom! ikte veldig godt den gule tavlen og kommoden :-)

    God lørdag videre til deg!

    SvarSlett
  6. Her i huset står Mummi høyt i kurs så den posteren skulle vi gjerne funnet.
    Heldige lillegutt.

    SvarSlett
  7. Så lekkert gutterom! Nydelige farger og så fin bruk av bildelistene. Har prøvd å organisere sånne bildelister selv, men ikke med like godt hell... Kommoden var også kjempefin. Trodde jeg hadde lagt meg til som følger hos deg for lenge siden, men den gang ei. Nå er det i alle fall gjort. Gleder meg til å følge deg videre. God søndag fra Beate

    SvarSlett
  8. Så fint!!! Elsker fareger!!! Å så stor han har blitt, tiden går fort ;)

    SvarSlett
  9. Der så jeg sannelig noe kjent på døra også ;). Det er alltid like snodig å kjenne igjen form, mønster og farger som jeg har satt sammen. Jeg bruker jo bare et nanosekund på å erkjenne at dette er mitt "barn". Rommet er kjempekoselig.

    SvarSlett
  10. oh my! Her var det mye lekkert!! Elsker løveplakaten med tall, og kommoden ble bare smashing med den tapeten da!!! Sweet!!! Legger meg til som følger, og kommer plustelig tilbake!!!:) Fineste dagen til deg!!!

    SvarSlett
  11. Åh, så mye fint! :D
    Gleder meg til loppemarkedene ol starter igjen jeg, da skal jeg ut å shoppe til lillegutt sitt rom her ;) Du gir masse fin inspirasjon og det er mulig jeg "låner" noen av de! ;)
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  12. I was a little unnerved at times with some of the autopsy moments and the animal cruelty (thankfully I had seen Cannibal Holocaust). What was not only disappointing fendi outlet but also totally self gratifying was the bonus feature Cuts featuring the films editor Glenn Turner. Turner talks about editing the film and filming additional scenes that would hermes replica supply more of story to the moments that he and the director pulled from the news and documentary archives. Apparently the producers wanted more of lead in to make it seem more real. They wanted to see the people before they were mauled, killed or electrocuted. I know a lot of what I saw was real. This glamorization or sensationalizing approach to a documentary about death ruined what lies at the heart of a documentary filmmaking. Documentaries are an exploration prada handbags of the subject in question. Fabricating anything turns the story into a work of fiction. The deaths are real but the humanity onscreen is prefabricated for our enjoyment.

    SvarSlett
  13. Really great browse, optimistic web site, where by u develop the actual details in todays post? I 've browse the majority of the articles or blog posts with your web site presently, and I very such as your vogue. Thanks a million and please constantly function effectively

    davia leather
    new game kids
    toko jaket kulit murah di garut
    jaket kulit asli domba
    jaket kulit jakarta
    jaket kulit
    abwaba
    permainan terbaru
    layali store
    permainan games memasak
    permainan memasak sara
    permainan games barbie
    tozca leather

    SvarSlett



  14. Excellent Blog! I would like to thank for the efforts you have made in writing this post. I am hoping the same best work from you in the future as well.
    I wanted to thank you for this websites! Thanks for sharing. Great websites!

    https://happychick.one

    SvarSlett

  15. Very Helpful Article. ไพ่สลาฟ It might help you. ไพ่สลาฟ Thanks For Sharing
    ไพ่สลาฟ Thank you very much.

    SvarSlett
  16. This Is Really Useful And Nice Information. ไพ่สลาฟ
    This are such great articles. ไพ่สลาฟ This articles can help you to make some new ideas.
    ไพ่สลาฟ I appreciate for reading my blogs.

    SvarSlett
  17. This are new articles style for you. ไพ่สลาฟ You can find some new idea on this. ไพ่สลาฟ It might help you to write or think some new idea.
    ไพ่สลาฟ Thanks for sharing such a wonderful post.
    ไพ่สลาฟ I am very glad for reading my articles.

    SvarSlett
  18. Welcome everyone to the world of online gambling. 928bet Please visit our website.

    SvarSlett
  19. I am often to blogging and i really appreciate your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information.

    Com.domhold.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails