torsdag 22. september 2011

Trofé







Her er trofeet vårt - elgen Hugo!
 Han er nettopp ferdigsydd, men var påtenkt for et halvt år siden. Det går ikke alltid så fort i svingene her i gården. Det brune stoffet med gule blomster fikk jeg i en byttehandel med An-Magritt:) 


Et spørsmål; er jeg unormalt barnslig når jeg ønsker å ha et kosedyrhode på veggen i stua...? 
Eller er det det vi kaller "humor i innredningen"? ;)


Elgen er sydd etter mønster fra Stoff & Stil. Det er egentlig et hel kosebamse-elg, jeg bare droppet å sy kroppen. 
Synes den er kulere sånn:)


Ha en elgfin dag:)

25 kommentarer:

  1. Ja, litt barnslig, men veldig fint!
    Neida, klart ikke det!
    Elg er elg, kan voksne menn ha utstoppede pelsvarianter hengende, har denne søte her selvsagt livets rett! Kjempefin var den...sikkert ikke så lett å sy?

    SvarSlett
  2. Så sjarmerende :) Herlighet jeg ble helt betatt ;) Hi hi ;) Syns denne fortjener å henge på stua - Ja til humor i innredningen ;)!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Den var faktisk overraskende lett å sy bare jeg kom i gang! Men jeg trodde det skulle være veldig vanskelig, derfor ble det bare utsatt og utsatt og utsatt...:) Nå har jeg lyst til å sy en til!!

    SvarSlett
  4. Tar du imot bestillinger, etterhvert? ;-)
    Bør ikke et hvert møblert hjem ha en elg på veggen?
    Jeg vil gjerne ha en sånn en!

    SvarSlett
  5. Haha, jeg bare måtte gå inn på bloggen din når jeg så dette bildet av helgen! Kjempegøy. Barnslig? Nei. Humor i hverdagen? Ja. Passer jo ypperlig med elg som tema nå når elgjakta snart er i gang! Hver sin måte å huske det på. Noen går på jakt, noen lager elg trofe i stoff, noen bruker gevirene som dekorasjon og knagger osv.

    SvarSlett
  6. superfin!! og bare kult å ha en slik i stua! :)
    en slik vil jeg ha også :-) :-)

    SvarSlett
  7. Hvor er den fin. Den kan du da sagtens have hængende.
    Jeg har lige lavet et trofæ i form af et rensdyr, som skal pryde stuevæggen til jul ;o)

    SvarSlett
  8. Barnslig? Spørs vell hvem du spør..hehe ;)

    Jeg digger et lekent hjem og vil ikke ha det
    så "ordnlig", så jeg roper et høyt HURRA
    for humor i innredningen :D

    SvarSlett
  9. Makan til kul elg! Flink du er altså! Jeg stemmer for å henge den i stua :) Er den stor? Klem

    SvarSlett
  10. Fantastisk morsom, kul, og ikke minst veldig dyrevennlig! :)

    SvarSlett
  11. Hvor er det fint!
    - Måske man skulle sy sig sådan ét til børneværelset...? :)

    SvarSlett
  12. Så søt!! :D Kan skjønne du kan ha den hengende i stua!! :)

    SvarSlett
  13. så utrolig barsk!! så flink du er!
    jeg stemmer for "humor i interiøret" jeg har både kaninlampe og
    en plastbamse som største self i stua:)

    SvarSlett
  14. Definitivt humor i innredningen!

    SvarSlett
  15. Dritkul! Så fantastisk fin =)

    SvarSlett
  16. Hvor er den fin, måtte også gerne hænge i min stue, et smil til hverdagen :o)

    SvarSlett
  17. Pøh! Alle hjem med resepekt for seg selv må da vel ha en slik i stua? ;) Driiiitkult! Når det er snakk om byttehandel: Jeg øøøønsker meg hekleiskremer og forkle. ;)

    SvarSlett
  18. SÅÅÅ KULT!! Syr du på bestilling?? JEG vil ha!!
    Jeg har OGSÅ et kosedyr på veggen i stua, et rådyr, litt mer naturtro enn denne. LIKER'N godt :)
    KLEMMER

    SvarSlett
  19. Hvor er den fin! Jeg har tildelt dig en award som jeg håber du vil tage imod :-) Kig forbi min blog. KH. Laura

    SvarSlett
  20. Helt klart humor på en stilet måde!!
    Den er så fin:-)

    SvarSlett
  21. Kjempekul elg!!!

    Ja, perfekt i stua - innredning med humor ja!

    SvarSlett
  22. Hvor er den blevet fin! :D Lækre stoffer den er syet i! Har først set din blog nu, og har straks meldt mig som følger! Den er da rigtig fin ;o)

    SvarSlett
  23. Fantastisk elg!
    Tror jeg ble forelsket ved første blikk *sukk*
    Herlig!
    Er det håp om å finne noe sånt i Epla-butikken etterhvert? *drømmer*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails