fredag 28. mai 2010

Aker brygge og Akershus festning

Det ble en ny rusletur på meg og Jesper i går, mens Ståle stelte hjemme! Må si jeg likte den arbeidsfordelingen der;) Det er så fint på Akershus festning og enda bedre når sola stråler! Ikke helt ideelt for barnevogn med alle brosteinene, men vi kom jo fremover, om enn litt seint:)























Jesper fikk middag ved karpedammen og synes det var moro å se all den store fisken! Enda bedre var det med gravemaskinene som kjørte rundt der (de driver visst med renovering for tiden). Pjokken synes tydeligvis at store motorer er spennende! Typisk gutt, med andre ord!
Ellers er han i skikkelig vinkehumør om dagen, han vinker til alt og alle og elsker hvert sekund med oppmerksomhet han får i retur!
Lue fra Katvig pryder hans lille hode, og mamman er glad for at det fortsatt er noen som produserer slike tynne luer for barn over strl 74. Større barn kan vel også få vondt i ørene når det blåser?

1 kommentar:

  1. For et flott turområde dere har! Jeg har ikke vært så mye i Oslo, så jeg har ikke fått sett perlene rundt omkring:)
    Ja, var ikke stoffet med elefantene fint? Jeg har det samme i en frisk blåfarge også! Det er kjøpt på Stof2000 i Danmark, jeg er nemlig så heldig å ha en niese som bor i kbh, og hun har handlet for meg;) De danskene, de danskene, de kan det!!:) Klem B:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails