torsdag 29. november 2012

En liten og kjapp giveaway!

Da var det dags for en liten giveaway her hos meg:)
Jeg gir bort to fine Holmegaard juleoppheng i klart glass!



Alle kan delta! 
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar - og en mailadresse hvis du ikke har egen blogg!
Legger du deg til som følger av bloggen min (eller er følger fra før), får du et ekstra lodd.
Fint om du skriver hvor mange lodd du tar!

Jeg trekker to vinnere første søndag i advent:)


(For ordens skyld; - og pga.den pågående debatten rundt sponsede innlegg - denne giveawayen er ikke sponset av noen andre enn meg selv!)


76 kommentarer:

  1. Følger + kommentar = 2 lodd til meg : )

    SvarSlett
  2. Jeg følger og kommenterer. De var veldig søte, håper et av mine lodd vinner. :)

    SvarSlett
  3. Så fin en give away.
    Vil gerne deltage med 2 lodder.
    Er fast læser + kommentar

    tovekjaersgaard@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Ihh så fint! Jeg er med på to lodder, tak :o)

    SvarSlett
  5. Skøn give away!
    Jeg deltager med 2 lodder. (Er fast læser via bloglovin)+ kommentar.
    Mvh. Pennie :)

    SvarSlett
  6. To lodder til mig - jeg kender en der ville elske disse ophæng

    SvarSlett
  7. To lodd til meg og krysser fingrene for at en av de herlige fuglene kan pynte hos meg til jul :)

    SvarSlett
  8. Hvor er de fine. Håber de lander hjemme hos mig.
    Deltager med to lodder.
    Hilsen Maria
    marlarmade(at)gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg er fast følger og vil gjerne være med i trekningen!

    SvarSlett
  10. De var søte:)
    jegermedogtar to lodd!

    SvarSlett
  11. Så søte de er! Jeg er fast følger, så to lodd til meg.
    Jeg er stor fuglefan, så håper jeg vinner!

    :)

    SvarSlett
  12. Skøn give away :-) To lodder til mig :-)
    Er fast læser :-)

    SvarSlett
  13. Veldig fin!!
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  14. De er bare SÅ elegante!! 2 små lodder til mig :-)

    SvarSlett
  15. Heisann, jeg tar to lodd :) Takk for gode tips til juleverksted, her skal vi ha et i helgen:) Kanskje jeg bruker noen av dine gode ideer.Fin Torsdag til deg og dine :)

    Hilsen Trude
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  16. hei,
    så fantastisk vakkert. vil være med jeg og.
    TOVE

    SvarSlett
  17. Blir helt klart med i din fine give away : )

    finfin førjulstid til deg!

    SvarSlett
  18. Koselig med juletid og en så fin en gave du gir bort da. To lodd på meg.

    Fin førjul til deg!
    Bente

    SvarSlett
  19. Så koselig :)
    2 lodder på meg TAKK !

    SvarSlett
  20. Så fin den er :)
    Jeg er med på 2 lodder - du har en skøn blog.

    SvarSlett
  21. Kjempefin :)
    Jeg vil gjene være med og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  22. Jag vill gärna vara med. En lott till mig, tack!

    SvarSlett
  23. Så fine dem var da!!

    Er med jeg, med 2 lodd :D

    Klem Cecilie

    (har en liten give away gående på min blogg
    også, om du vil ta en titt :) )

    SvarSlett
  24. Nydlelige :) Jeg vil gjerne være med!To lodd til meg :)
    Snart advent nå. Gleder meg så til denne førjulstiden.

    Nyt dagen!
    klem

    SvarSlett
  25. Fin julepynt !!! glæder mig til at blive færdig med at renovere vores køkken, så julepynten kan komme frem :) Er ved at blive godt utålmodig nu ;) Trækker 2 lod

    SvarSlett
  26. Nydelig! Vil gjerne delta i trekningen:)

    Helsing Torill
    t-klev2@online.no

    SvarSlett
  27. Åå, så søte desse var :) Eg vil gjerne vere med.
    2 lodd til meg, takk :)
    Har òg ein liten Gje Vekk på gong på bloggen min ;)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  28. Jeg vil rigtig gerne være med.
    2 lodder til mig :)

    SvarSlett
  29. Åh, desse er så lekre! Så snill du er som gir dei vekk. :-)
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  30. Enkel og tidlaus pynt! Eg vil gjerne vere med og tek 2 lodd:)

    SvarSlett
  31. Bli med :)
    Er følger og kommenterer= 2 lodd.

    SvarSlett
  32. Ha ha (eller huff - det blir liksom ille hvis vi føler at vi må nevne at innlegget IKKE er sponsa, har det litt sånn sjøl også, kvier meg for å vise fram ting eller nevne ting, i frykt for at folk tror man er sponsa i skjul...)
    Ehh, til saken - jeg blir mer enn gjerne med på giveaway hos deg:)

    SvarSlett
  33. Blir gjerne med! ;)
    Er følger og kommenterer, så 2 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  34. To lodd! Kempefin julepynt :-)

    SvarSlett
  35. Rigtig søde ophæng,vil gerne deltage.Er fast læser:0)
    kh.Laila

    SvarSlett
  36. Så søte de var - jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  37. Knallfine :)

    2 lodd til meg :)
    KLÆM

    SvarSlett
  38. Er følger fra før og vi gjerne være med!
    Det skulle vel gi to lodd:)
    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  39. For noen søte juleoppheng :)
    Tvinner fingre og håper på lykken med to lodd:)

    Ha en fin helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  40. dette måtte da vel passe perfekt til meg..for det er da en meis, eller hva? :)
    jeg tar to lodd jeg :)

    SvarSlett
  41. To lodd til meg takk ;)
    sjorengathotmail.com

    SvarSlett
  42. Så fine! Jeg blir veldig gjerne med :D Er følger fra før så da blir det vel 2 lodd da :) Jeg har også en gi-bort på bloggen min, bli gjerne med :)

    SvarSlett
  43. Denne vil jeg være med på :)
    2 lodd til meg!

    SvarSlett
  44. Eg er med. Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  45. FIIIIIIN, og jeg vil være med! Har forøvrig framsnakka deg i innlegget mitt i dag:)
    Og to lodd på mæ:)

    SvarSlett
  46. De var kjempesøte :)
    1 lodd på meg!

    anne_grethe2@yahoo.no

    SvarSlett
  47. Så fine! Ett lodd til meg. Hilsen SIlje (srkvande@online.no)

    SvarSlett
  48. deltager gerne i din fine give away :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlett
  49. Deltager med to lodder :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlett
  50. Super fine glasfugle:) Jeg er med på 2 lodder!

    fablefant@yahoo.dk

    SvarSlett
  51. Jeg deltager med 1 lod :-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlett
  52. Lækker give away, jeg vil gerne være med på 1 lod.

    SvarSlett
  53. Så fin give away. Jeg deltager med 2 lodder. ;)

    SvarSlett
  54. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (følger via GFC)

    svips@aaui.dk

    SvarSlett
  55. Så fint. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlett
  56. Den er bare så fin, jeg vil gerne deltage med 2 lodder (fast læser+kommentar) :)

    SvarSlett
  57. Jeg er med på 1 lod :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlett
  58. 2 lod til mig tak, de er virkelig fine! :-)

    SvarSlett
  59. Altså så fin en give away ... jeg vil vældig gerne være med:)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhh jo...jeg vil gerne tage del med to lodder:)

      Slett
  60. Så fine fugle, deltager med 2 lodder
    God jul
    Jo

    SvarSlett
  61. Jeg er med, og tar ett lodd.
    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  62. Deltager med et ekstra lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlett
  63. så fin den er!

    // bjaelle@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. et enkelt lod*

      Slett
  64. 2 lodder :)

    kig også gerne forbi mine give aways:

    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails