lørdag 1. mai 2010

Regn, PhotoScape og vonde drømmer

I natt drømte jeg at alle de rene vinduene våre hadde blitt nedstøvet av pollen! Ikke en spesielt interessant drøm (kanskje like greit at jeg skal jobbe de neste 5 ukene, trenger tydeligvis noe mer input;) Det var heldigvis ikke tilfellet, men været på utsiden var kjipt nok!


Enda kjipere er det at vår kommende Barcelona-tur kommer til å bli vel så regnfull! 60 mm er det meldt den dagen vi kommer ned! Hva gjør man i Barcelona når det høljer ned?

Prøver å bli litt flinkere til å ta bilder. Har et digitalt speilrefleks-kamera som jeg ikke har spesielt peiling på! Heldigvis har jeg en bror som er fotograf og som kan lære meg noen triks! Fikk et lite kurs på onsdag, og har skrevet alt ned på post it-lapper! Tar litt tid før jeg skjønner ting serru:) Også har jeg lastet ned et redigeringsprogram gratis (etter anbefaling fra FruFly)som heter PhotoScape. Disse bildene har fått ett antikk-filter. Synes det ble litt stilig jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails