torsdag 22. juli 2010

Papir i lange baner

Jeg er ikke en scrapper. Scrapping er noe jeg ikke får til, jeg blir aldri fornøyd med det jeg lager, og ikke har jeg tålmodighet til det heller. Jeg er egentlig ikke tålmodig i det hele tatt. Det er ikke en spesielt god egenskap å være utålmodig, ihvertfall ikke som sykepleier. Skulle ønske jeg var som mannen, han er tålmodigheten selv! Dessverre ser det ut til at lillegutt tar etter mamman sin! Javel, så ligner han på pappan sin utseendemessig, men utålmodigheten har han fra meg! Å, for en seier;)

Nå sporet jeg litt av her. Det jeg egentlig skulle fortelle om var det fine papiret jeg fant når jeg var i Kongsberg for en stund siden! Og som dere kanskje har forstått - det skal ikke brukes til scrapping! Men jeg klarte ikke å motstå, det var for fint!












Jeg kjøpte papirarkene på Martines Landhandleri. Kanskje blir noe av det rammet inn som bilde, eller brukt til å lage kort. Vi får se:)

2 kommentarer:

  1. Så fine papirark du hadde... og jeg må si du har heklet noen fine ting -det sengeteppet var jo aldeles nydelig!!!
    Jeg har ikke tålmodighet til verken scrapping, strikking, sying, hekling eller noe sånt.. he he... Så da blir det bare beundring av andres verk :)
    Ha en herlig kveld, nå er du snart i mål på give away, for jeg legger meg til her hos deg!
    ;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du tittet inn til meg også, det setter jeg stor pris på!
    Og du skal bare stjele ;)
    Ha en strålende lørdagskveld!
    Klem fra
    Lise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails