onsdag 28. juli 2010

Utfordring

Jeg har fått en utfordring av Randi fra "Mitt eige solsystem", og den tar jeg på strak arm selvfølgelig! Det er jo min første!! Men jeg jukser litt... Det er egentlig meningen at jeg skal forandre ett spørsmål og legge til et annet, men det orker ikke mitt utslitte hode akkurat nå! Har stellt for 2 syke gutter i 2 døgn nå og det tar på...
Men her er ihvertfall svarene mine:

1. Whats your current obsession? Jakten på det perfekte stoff! Jeg er rett og slett litt hekta på stoffer og sying for tida!

2. What's for dinner? Frysepose med pasta og kjøttboller. Gutta mine er syke med feber, så da gjør vi det enklest mulig. De må jo pleies vettu!

3. What was the last thing you bought? Frimerker! Sender ut de siste takkekortene etter bryllupet i morra:)

4. What are you listening to right now? Fotballstøy fra tv'en (mannen ser på kamp) og stillhet fra soverommet - endelig!

5. What is your favourite piece of clothing in your own wardrobe? Er veldig fornøyd med ei olabukse jeg kjøpte for litt siden på Cubus til bare 199,-:) Er generelt veldig glad i olabukser.

6. What is your favourite ice cream flavour? Kokos-isen til Baskin-Robbins! Spiste den daglig da jeg var i Australia, og kunne nesten ikke få nok! Jeg vurderer stadig å åpne en sjappe i Norge...

7. What do you think of the person who tagged you? Randi er en raus, snill og blid sjel - det skjønner jeg ut ifra de utrolig koselige kommentarene hun legger igjen på bloggen min:)

8. If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go? Elsker Thailand, så det må bli dit! På stranda på Koh Tao med en sjokolade- og bananmilkshake i handa og uforstyrret tid til å brune meg i sola:)

9. Which language do you want to learn? Har alltid hatt lyst til å lære meg spansk.

10. What is your favourite colour? Den forandrer seg ganske ofte egentlig. Har blitt ganske så glad i grønt den siste tida, og begynner å få sansen for lyseblått (kan det ha noe med lillegutt å gjøre, tro?) Liker godt pasteller, så lenge det ikke blir altfor sukkersøtt, men synes det kan være fint med sterke farger også! Ikke så glad i rødt og svart.

11. If you had £100 now, what would you spend it on? Enig med Randi - hadde vært herlig å fått noen til å vaske leiligheten!

12. What book are you currently reading? Teller Mamma-bladet??

13. Describe your personal style. Ubeskrivelig...;)

14. What are you going to do after this? Legge meg! Tidlige morgener her i huset - var oppe 04.45 i dag! *gjesp*

15. What are your favourite movies? Romatiske komedier = lett underholdning. Noen ganger er det deilig å slippe å tenke så mye!

16. What inspires you? Flinke bloggdamer! Virkelig! Dere gir meg nye ideer og mye inspirasjon hver eneste dag!

17. What is your favourite fruit? Mango.

18. Name one thing you truly are looking forward to: Å flytte til en enebolig! Begynner å få dårlig plass på 53 kvm...

19. Do you collect something? Gode øyeblikk:) Også samler jeg på "ting som jeg skal ha i det store fremtidige huset mitt, men som blir liggende på loftet og støve ned så lenge" :)

20. If you could change your name to anything, what would you call yourself? Har nettopp bytta etternavn, så det får holde for en stund tenker jeg...

21. How many times do you press the snooze button before you get up? Har ikke alarm på lenger, lillegutt er min vekkerklokke! Han sørger for at jeg alltid kommer meg opp før kl.06!

22. What is your favourite smell? Nybakte boller og baby:)

23. What is your favourite sweet? Freia melkesjokolade

24. What is your guilty TV pleasure? Midsommer murders.

25. What did you want to be when you grew up? Det husker jeg faktisk ikke. Men jeg tror jeg sa en gang at jeg ihvertfall ikke skulle bli sykepleier :D

26. Simple abundance - what does it mean to you? Familie, venner, solskinn og JESPER

27. Your best holiday memory in the summer of 2010. Bryllupsdagen vår den 3. Juli!


Sender utfordringen videre til alle som har lyst til å ta den!
God natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails