lørdag 24. juli 2010

Sy dagen lang

Jeg har hatt et lite prosjekt gående en stund nå. Jeg har tenkt og planlagt lenge, og nå har jeg endelig fått satt i gang. De siste dagene har jeg sydd stoffposer i fleng! Med bilder på, som jeg har printet ut på transfer-ark. Det har jeg god erfaring med fra tidligere, men denne gangen har jeg også brukt ord, etter å ha blitt inspirert av FruFly:)


Denne posen ga jeg bort i bryllupsgave.
På den står det kjærlighet,tilhørighet og lykke.


Jeg har vært så heldig å blitt plassert i en helt fantastisk barselgruppe! Som takk for det siste året får alle mammaene en stoffpose, med bilde og navnet til vidunderet sitt på. Inni ligger et album med bilder jeg har tatt på treffene våre.
(Håper ingen av de leser dette, det skal jo være en overraskelse...)






Og nå, når jeg sitter her og skriver dette, kommer jeg på at kanskje lillegutten min også skulle få en sånn?

3 kommentarer:

  1. Så kjempefin gave!!!!! Det tror jeg nok de vil sette stor pris på! Lag en til Jesper også du... og kanskje en kan lage en bestilling...?

    Ha ei god natt!
    Klem fra
    Lise

    SvarSlett
  2. Hei:o)så utrolig tøffe poser.heldige mødrene i barselgruppa di!va ikke stolen kul vel?men passer desverre ikke hjemme hos meg.ble totalt stilkræsj.hehe;p

    SvarSlett
  3. Veldig flotte gåver du lagar...
    Klart du må lage eit slikt minne til Jesper også:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails