torsdag 24. juni 2010

Stoff & Stil

Se så fine stoffer jeg har fått tak i:) Kommer meg virkelig alt for sjelden ut til Stoff & Stil! Men nå kan jeg fryde meg over nye tekstiler i skuffen! Liker spesielt godt det med blå, grønne og gule sopper på fra Minimega! En god slump feriepenger gikk med i dag gitt!




Har syprosjekter på hjernen for øyeblikket. Hva de går ut på skal det nok bli et innlegg på i løpet av helgen! Skulle egentlig sette meg foran symaskinen i kveld, men etter å ha vært alene med lillegutt i noen dager, hadde jeg visst behov for en liten sofa-hvil!

2 kommentarer:

  1. Det ble mange fine stoffer ja! Men du glemte visst å nevne den helt fantastiske sjåføren som kjørte deg ut dit...? ;)

    SvarSlett
  2. Sant det! Godt du passer på meg!
    *kremt...*
    "...og jeg hadde en fantastisk sjåfør ut til Stoff & Stil, nemlig min suverene søster, Toril!" Fornøyd nå, frøken?!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails