søndag 24. juli 2011

Uvirkelig

Bilde lånt av Synnøve


Noen timer før jeg skulle inn på jobb i Oslo på fredag, så jeg bombeattentatet og skytingen på Utøya på nyhetene. Mannen rakk akkurat å sette seg på toget hjem før det smalt.

Vondt i magen og klump i halsen har jeg gått med siden. Helt uvirkelig er det, rett og slett.
 Jeg føler med alle som er rammet av denne tragedien. Og det er vi jo på et vis, hele Norge, i større eller mindre grad.

Ta vare på hverandre. 


Mannen har fått nyhetsforbud av meg nå. Det var det nok den beste måten jeg kunne ta vare på han på. Han har sett nok nyheter for en stund. 
Det kan umulig finnes noe mer informasjon som kan gjøre dette lettere å forstå.




3 kommentarer:

  1. Det er uvirkelig det som har skjedd, ja.

    SvarSlett
  2. *mange, mange klemmer til deg, venn*

    SvarSlett
  3. Vi orker heller ikke mer tv nå....Vi kan aldri klare å forstå og jeg nekter å gi den gærningen mer oppmerksomhet.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails