mandag 10. september 2012

Trekasse

Finner jeg en trekasse på loppemarked eller i en bruktbutikk blir den alltid med hjem. 
De er supre til oppbevaring! Som regel lar jeg de være som de er, men de er også greie å male.
Denne trekassa er den første jeg har funnet som har 2 rom. 
Istedet for appelsiner fra Sør-Afrika, inneholder den nå babylekene og min stadig økende bladsamling.
Ja, også fungerer den som babygym-holder når den ikke er i bruk...;)






Den hadde også vært super til oppbevaring av leker på barnerommene, 
men da tror jeg etiketten fort ville blitt revet av, og det er jo den som gjør trekassa spesiell.
Nei, den får stå i stua, så jeg kan holde litt øye med den! ;)


Nå må jeg tilbake til brødbakingen! Det er min nye dille:)
Oppskrift kommer!


Fin dag til deg:)


3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn kasse.
    Glæder mig til brødopskriften :-)

    Du er velkommen til at kigge forbi min lille blog :-)

    SvarSlett
  2. Elsker trekasser!! De er NydeligFlotte!
    Du kunne jo brukt litt decoupage lim på etiketten, så den sitter bedre!!
    For, ja det er jo den som gjør kassa spesiell!!
    Ha en strålende mandag!
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Så fin kasse!! Jeg har heller ikke sett en slik med 2 hull i før :) Kjempeskjønn!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails