tirsdag 26. mars 2013

Quiltet jakke

Da ble testjakka til knerten ferdig! Mønsteret er et gammelt svensk ett som jeg har lånt av mamma.
Jakka er sydd av lyseblå babycord fra Stoff&Stil, fóret er et kjempefint stoff med rever fra Stof2000, 
og imellom de to stoffene har jeg et lag med tynn fleece.

Jeg egner meg ikke til quilting og heller ikke til å sy skråbånd i en så stor skala som her, så jakka er full av skjønnhetsfeil! Akkurat nå er jeg usikker på om den i det hele tatt kommer til å bli brukt, 
noe som egentlig er litt nedtur etter å ha brukt lang tid på den...

Jakten på det perfekte jakkemønsteret fortsetter! :)








8 kommentarer:

  1. Synes jakka ser veldig flott ut jeg, og synes du skal bruke den!
    Gutten er jo supersøt med den på :-)
    Og om det er litt skjønnhetsfeil på den, hva gjør vel det, den er jo hjemmelagd ;-)
    God påske til dere!
    Klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Jakka ser veldig fin ut :) Skjønner hva du mener med skråbånd :)

    SvarSlett
  3. Den ser fin ud - Men hvad angår skråbånd - har du så en speciel skråbåndsfod til symaskinen? Jeg har hørt at det gør det hele meget lettere

    SvarSlett
  4. So cute!
    Greetings from Germany, anlomar.

    SvarSlett
  5. Jeg synes jakken så fin ut! Kan du snu den og bruke den begge veiene kanskje? Revene var så fine, men blir kanskje litt mye med de ut? Fin var jakken uansett ;)

    SvarSlett
  6. Det ER vanskelig å finne mønstre som er 100 % - OG det er vanskelig å sy uten skjønnhetsfeil også synes jeg - selv etter et langt liv snart bak symaskinen. Derfor - firkantsøm ;).

    Vilde 16 år vil sy kjole nå. Har STORE visjoner om hvordan den skal se ut ++++ - og mora bare knuser drømmene hennes. Men vi skal vel få sydd en kjole etterhvert - som jeg regner med at aldri kommer til å bli brukt. Man får tenke at det er PROSESSEN som er det viktige i mange sømprosesser, ikke resultatet kanskje?

    Påskeklem

    SvarSlett
  7. Den var nyyydelig! Kler gutten din :)

    SvarSlett
  8. Excellent post. Thanks for sharing. I would like share information about App development company services Elevate your business with Appconsultio , an App development company services, where creativity meets technology. From conceptualization to deployment, our skilled team ensures seamless user interfaces, robust functionality, and a user-centered approach.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails