onsdag 20. mars 2013

Onsdag























#1: Foreldrene mine feiret nylig 35 års bryllupsdag, og jeg fikk overta blomstene deres når de skulle ut å reise.
#2: Den fineste blomsten av de alle!
#3: Kjekt med en svigerfar som gir blod! Sånt blir det nye, fine mummi-kopper av! Tusen takk, Trond! :)
#4: ...og så var det mars...
#5: I en alder av 3 1/2 år klarer lillegutt å skrive navnet sitt helt selv! Mamma er stolt! :)
#6: Knerten må underholdes når han spiser. Puslespillet fra bruktbutikken (5 kr) er spennende.
#7: Yndlingsgutta er festet til veggen med yndlingsteipen.
#8: De fargerike putene i dagsenga er til å bli glad av!
#9: Interiørblader som venter på å bli lest. I dag kanskje...?
#10: Jeg prøvesyr en jakke til knerten, og har funnet ut at quilting er akkurat like vanskelig som jeg trodde...
#11: Knallfin blågrå babycord og blomstrete skråbånd fra Stof2000 som forhåpentlig blir til en jakke til slutt.


11 kommentarer:

  1. Så fin kopp! Eg gav blod i går, vart glas på meg.. Fint det og, men koppen var finare ;)

    Lykke til med syprosjektet!

    SvarSlett
  2. Onsdagsbildene blomstrer om kapp. Så flott!

    SvarSlett
  3. Så många fina bilder! Gillar framför allt de vackra rosa svalorna. :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder; Et veldig søt barn :)

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder! Og så flott Jesper er som skriver navnet sitt!! Her går det mest i første bokstav. Men den skrives overalt...

    SvarSlett
  6. Skønne billeder Sissel, og hold nu op hvor er det nogle dejlige drenge du har!! Kh. Louise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails