mandag 29. august 2011

LOVE Lagerhaus

Hallo i luken:) Håper du har hatt en fin helg:) 
Det har jeg:)

I forbindelse med at vi alle blir 30 år, dro hele vennegjengen til Gøteborg! 
Jentene shoppet og guttene drakk øl;) Og jeg og mannen var for første gang borte fra lillegutt en hel helg! Det gikk heldigvis kjempefint, han koste seg sammen med mormor og morfar:)

Et av målene mine denne helgen var å få vært innom Lagerhaus igjen!

Her er litt av det jeg fikk med meg hjem derfra:








Må løpe! Skal på helsestasjonen å se hvor mye gutten min har vokst! :)


Fin mandag til deg:)

8 kommentarer:

  1. For noen fine ting!! Jeg har aldri vært i den butikken, men med så mye fristende du viser her, er det jo nesten verdt å dra til Gøteborg kun for den ene butikkens skyld. :)

    SvarSlett
  2. Så mye flott du har kjøpt!! Elsker denne butikken :) Klem Beppe

    SvarSlett
  3. Lagerhaus? Aldri vært der, men må innom nå.
    Hærlige ting du har kjøpt!

    SvarSlett
  4. Så mange morsomme ting! Virker som en gøy butikk! Høres fint ut med helgetur altså. Herlig med litt avkobling.

    SvarSlett
  5. Hei! Du har jommen gjort noen gode kjøp. Så fin blogg du har. Første gang jeg er på besøk:) Jeg følger deg!

    Camilla

    SvarSlett
  6. Jeg er også glad i Lagerhaus. Nesten halve grunnen til å dra til Sverige på tur.. Og vi bor i Bergen!

    Ja til Lagerhaus i Norge!

    SvarSlett
  7. hei hei!
    Jeg elsker også lagerhaus. Jeg gikk amokk der i sommer og hamstret gavepapir og andre artige små ting :)

    SvarSlett
  8. For en flott måte å feire 30 sammen med jentene :) Supre ting du har fått kjøpt med deg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails