fredag 17. september 2010

Ikke 28 år helt enda

I dag feirer jeg bursdagen min litt sånn på forskudd! 1 uke på forskudd faktisk. Sånn går det når man er så travel at man ikke har tid til å feire bursdagen når man egentlig fyller år! Nå gleder jeg meg til en real jentekveld med god mat, god vin, masse søtt og forhåpentligvis en gave eller to...?:)
Har allerede fått penger i gave fra min kjære søte mormor! De har jeg svidd av i min nye favoritt-butikk; epla. Masse fint fant jeg!


Det ble spenner fra Sorias Små Skatter

Enda flere spenner fra amyjaney

Og en pute fra plonka

Postkassa kommer til å bli sjekket flere ganger om dagen fremover!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som kommer:)Så fine ting du fant på Epla!!!!Elsker spesielt puta:)
    Synes Epla har vokst til å bli en helt utrolig butikk, jeg er nesten aldri inne på Etsy lenger jeg:)
    Ha en kjempekoselig feiring:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer på forskudd også da ;)

    Masse fint du har bestilt deg fra Epla, de var veldig vakre de første spennene, og kul pute!

    Bli med på give away hos meg nå!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  3. Gratulerer på forskudd! Ha en heidundrandes feiring i kveld! Kos deg med jentene :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails