lørdag 29. januar 2011

For 15 kr brukt

Det ble ikke de store bruktfunnene på meg da jeg var i Danmark forrige helg. Jeg hadde håp om å oppdrive litt retro-sengetøy, men der ble jeg skuffet gitt! Og det til tross for at jeg var innom en ny genbrugsbutikk i tillegg til de 3 faste, og i tillegg overtalte mannen til å reise langt ut på "bølandet" på et veldig merkelig loppemarket...


Men for 15 kroner ble dette mitt; en liten kuleramme, en supersøt omslagsgenser strl liten baby (nei, jeg er ikke gravid), en herr nilsson sprellemann og et Rasmus Klump hefte.

Jeg tenker å bruke bildene i Rasmus Klump heftet inni en settekasse.


Nydelig kuleramme! Den fikk jeg for 3 kr fordi den var så slitt...:)


Av stoff fikk jeg med meg denne grove gardinen.


Og dette dådyret ble reddet fra det merkelige loppemarkedet:)

Dådyret ligger på en gasklut fra småfolk. Kjøpte med meg noen av de også - de kan bli til fine puter på lillegutts rom!


Håper du nyter helgen din:)

4 kommentarer:

  1. Fine og b i l l i g e bruktfunn! Likte spesielt god kulerammen....Den bringer tilbake barndomsminner for meg...OG dådyret var jo bare skjønt...Har akkurat prøvd å lage noen i vinyl nå. De ble også søøøte...

    Fin kveil te dæ fra mæ :)

    SvarSlett
  2. WOW for noen flotte funn! Herlig! De kulerammene er så flotte, ønsker meg en slik en jeg også.

    Ha en fin helg, kjære venn.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var da fine saker, selv om det ikke ble noe retrosengetøy. ☺

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails