onsdag 22. juni 2011

Tidlig morgen-pute

Som sagt tidligere; når man står opp før kl. 06 om morgenen har man mye tid å slå ihjel. Ikke at det pleier å være noe problem når man har småbarn.... I går fikk jeg sydd en pute til sofaen med lillegutt sittende på fanget. Et øyeblikk trodde jeg symaskinen var i ferd med å streike, den hoppet og danset noe alldeles forferdelig. Heldigvis var det bare gutten som hadde skrudd på noe...:)






Sjekk - jeg har smørblomst på verandaen:)



Det er vel i grunnen et tegn på at hagen har fått grodd vel fritt...! Jaja, gartner får jeg bli til neste år - nå er jeg maler, tapetserer og førskolelærer - og det får holde foreløpig!

Fin dag til deg:)

10 kommentarer:

  1. skal si du er effektiv,
    herlige stoffer:)
    ...og smørblomster, he he!

    SvarSlett
  2. Vilken fin kombination med lila och grönt. En färgkombo jag inte sett så mycket tidigare.

    SvarSlett
  3. Så fin pute!! Så dekorativ og enkel ide!!

    SvarSlett
  4. Så fin pute! :) Hehe.. ser for meg at jeg har klart å hatt lille tulla mi på fanget mens jeg har sydd... DU er flink! :)

    KLEM

    SvarSlett
  5. så flink du er!
    man blir i grunn ganske god på multitasking med småbarn..man har liksom ikke no valg ;)
    puta ble knallfin!

    SvarSlett
  6. Kjempefin pute!! Også blir det så fint med ei lita brikke på :) Eskil har også vært en morgenfugl, men det har forandra seg veldig siste året! Så det blir spennende med skolestart, når han må opp tidlig hver dag:) KLEM.

    SvarSlett
  7. Mannen var på barnehagemøte i dag - det virka visst ålreit, og vi har fått oppstartsdato og greier. Så er jeg mer avslappa;)

    SvarSlett
  8. Hei:-) Tuusen takk for den nydelige babyrangla, Sissel:-) Den kom i posten i går. Du er så flink til å hekle og nå er jeg den heldige eier av et rosa jordbær! Hilsen Anne Lise:-)

    SvarSlett
  9. For en flott blogg du har - har linket til deg her: www.kreativnorge.blogspot.com Tone

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails