tirsdag 30. august 2011

Stupforelsket!

Fant de nydeligste skålene på Søstrene Grene! 

Ble rett og slett stupforelsket!

De er ment til te-lys, men kan vel brukes til alt mulig annet rart også:) Jeg har ihvertfall nok av småting som trenger en plass...





Billige var de også - 32 kr stykket!
Minuset er at de er i ganske så tynn porselen, så det gjelder å holde de lengst mulig unna en klåfingra lillegutt! ("Se med øynene, vennen - ikke med hendene!")



Nå er jeg i ferd med å koke plommer. Det som skulle bli syltetøy ser mer ut som plommesuppe. Heldigvis har jeg mer å ta av, så satser på at jeg får det til i neste runde! :)



Fortsatt fin tirsdag!

13 kommentarer:

  1. Wow, så fine! Skjønner godt at du er stupforelsket i dem. Jeg ble avstandsforelsket jeg nå, hihi. :)

    SvarSlett
  2. ja jeg måtte også bortom og tafse litt på de der sist jeg var innom SG :) fiiine! men jeg endte opp med en fugl på flaske isteden.

    altså, ikke en fugl inni flaske da, men som kork på flasken. ja oppå korken da...hoho...ser for meg fuglen brukt som flaskepropp, det skulle vel tatt seg ut... fin var den hvertfall. ;) *♥*

    SvarSlett
  3. Søstrene sisters er bare en gullgruve ;)

    De var kjempekule! Bra for deg.
    Det nederste bildet minnet meg sterkt om RareRina.

    Lykke til med posjon nummer to.
    Man lærer av erfaring, sies det.
    Selv om jeg er nok altfor utolimodig til å gå igang med slike "store" prosjekter...

    SvarSlett
  4. Kjempesøte! Må få tatt meg en tur til søstrene snart.

    SvarSlett
  5. Ja, de er sååå fine! Jeg klarte å la være..for jeg trenger dem virkelig ikke! Skulle gjerne hatt en lik i mye større, til kubbelys, eller som vase.

    SvarSlett
  6. Så morsomt. Jeg har akkurat kommet hjem fra Trondheimstur og har kjøpt de samme skålene. Bare ikke den blå med fugl, den var utsolgt. Synd, for den også var kjempefin!! Men jeg ble også stupforelsket og er superfornøyd! Ha en fin dag! Hilsen Anne Lise:-)

    SvarSlett
  7. De var superskjønne! Skjønner at du må holde de unna fingrene til lillemann ja...

    SvarSlett
  8. Kjempefiine! Åh, lyst på! Kanskje vi treng sånne på kontoret? ;)

    SvarSlett
  9. Åh, de var nydelige! De så ikke jeg sist jeg var der, for da hadde de blitt med meg hjem!

    SvarSlett
  10. SUPERDUPERfine må jeg bare si!
    Skulle så gjerne hatt søstrene nærmere. Mon tro om jeg ikke må sende min kjære lillesøster på handel...

    SvarSlett
  11. Søstrene liker vi! Lekre, lekre skåler du fant deg :-))

    SvarSlett
  12. Utrolig vakre!! Må ta meg en tur til Gulskogensenteret skjønner jeg...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails