torsdag 26. april 2012

Giveaway i samarbeid med Tøflus:)


Åååå, så heldige vi er:) 
Min søte studievenninne Linn, som eier og driver Tøflus.no, har sagt seg villig til å sponse denne giveawayen! 

Tøflus.no er en nettbutikk hvor du finner håndsydde skinntøfler i god kvalitet som tar hensyn til barnets utvikling.

Vi har en forkjærlighet for skinntøfler med morsomme design og mønstre. De kan brukes både av gutter og jenter, og vi har mange unisex modeller.


Hele 3 heldige vinnere får velge hvert sitt par med skinntøfler! 

Vi har brukt mye skinntøfler til lillegutt og har vært strålende fornøyde. 
Gode å ha, både i barnehagen og hjemme.


Tøflus har mange fine motiver å velge mellom, så du finner garantert noen du liker! 
Størrelsene går fra 6 mnd og helt opp til 6 år!





Gå inn på tøflus, se hvilke tøfler du kunne tenke deg å vinne og skriv dette i kommentarfeltet. Det gir 1 lodd. Vil du sikre deg et lodd til, kan du like tøflus på facebook ved å klikke deg inn her.

De 3 heldige vinnerne trekkes om 2 uker, altså den 10. Mai!
Husk å skrive hvor mange lodd du tar!


Lykke til:)

59 kommentarer:

  1. HEI,
    så mye fint, men jeg velger Koko brun.... supersøt.
    1 lodd til meg.
    håper på lykke og hell.....
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. hei hei :)
    Elsker disse tøflene!! De er supergode, så vi ønsker gjerne å vinne et par i str 3-4 år :)
    http://toflus.no/ds_product_info.php/products_id/123 Himmelstjere er favoritten :)
    Jeg trekker full pott på loddene :)
    Ha en fin fin dag
    Klem

    SvarSlett
  3. Pingulina tøflene til min lille prinsesse
    hadde vært perfekt, særlig til i barnehagen da
    hun skulle hatt nye :)

    Jeg sikrer meg 1 lodd denne gangen..
    Tvi tvi!!

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Åh, for ein kjekke give away! Eg er med og tar to lodd, eit for kommentar og eit for liker på fb!
    Lillegull lærte seg å gå i går (!!) så her er fottøy veldig i vinden! Mamma ønsker seg "solveig" tøffelen til lillegull! Fine, fine nettbutikken!
    hellokittyen@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. For en fin give away! Og for en fin blogg - mon tro hvorfor jeg aldri har plumpet inn her før? Nå har jeg hvertfall lagt meg til som følger slik at jeg kan følge med videre :-)
    Jeg syns Digger var kule, og tror at Busteliten ville syntes det samme om han hadde vært våken :-) 2 lodd :-)

    SvarSlett
  6. Flot, flot give away.
    Har klikket synes om på facebook og kunne godt tænke mig at vinde
    Koko brun til mit kommende barnebarn.
    2 lodder til mig tak.

    SvarSlett
  7. De er da alt for fine til kun at vælge én?? Men har like'et på facebook, og ville så gerne se min lille marcipangris i Solveig tøflen som kun kan gøre en i godt humør!

    SvarSlett
  8. Så mange fine tøfler! Skulle jeg være så heldig å vinne, ville jeg valgt Digger i str. 12-18 mnd, perfekt for mini til vinteren :)

    SvarSlett
  9. For en morsom give away!!
    Jeg tar et lodd og ønsker meg tøflene "Willy" i str 12-18 mnd.

    SvarSlett
  10. 2 lodd på meg :)
    Ønsker meg Sirkelone i str. 6-12 mnd.

    SvarSlett
  11. Jeg vil gerne trække 1 lod, og hvis jeg bliver den heldige vinder, vil Oskar helt sikkert blive glad for dem med hvalen på:-)

    SvarSlett
  12. Så fine tøfler..trekker et lodd. min favoritt må bli koko rosa : )

    finfin helg til deg!

    SvarSlett
  13. Oi. Så fine! Er gjerne med og tar ett lodd. Sirkelone eller leon er begge helt fantastisk flotte. Klarer ikke bestemme meg.

    SvarSlett
  14. For en fin give away! :) Jeg kan bare trekke et lodd, siden jeg ikke er på FB, men skulle jeg være så heldig å vinne likevel, så tror jeg det får bli de søte tøflene med hvalen på i str 23/24 til min lille tass:)

    Krysser fingrene! :)

    Maria

    SvarSlett
  15. Hej,rigtig fin give-away.jeg vil gerne deltage med 2 lodder(har klikket syntes godt om på facebook)Hvis jeg er den heldige vinder skal det være koko brun str.18-24 mrd.
    mvh. Laila

    SvarSlett
  16. ÅÅå detta trenge eg te veslå mi som går og går og går...og går me hjelp av mamma eller pappa :-) Eg ønske meg Zahra tøffelen i str 12-18 mnd.. Håpe håpe! :-)

    SvarSlett
  17. 2 lodd på meg! Jeg ønsker meg de brune løvetøflene "Leon" i størrelse 2-3 år.

    Ingunn.

    SvarSlett
  18. Tar 2 lodd, og ønsker meg "Leon" tøfler hvis jeg skulle vinne :)

    SvarSlett
  19. Sitter å kjenner spark fra lillejenta, og det kom ett ekstra 'hopp' både fra mage og hjerte når jeg kom over 'Linn'-tøffelen ;)
    6-12mnd må vel gå fint (så har'a mor god tid på å sy en evt. kjole-match! ;D )

    SvarSlett
  20. 2 lodd til meg.. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg pingulina tøflene ^^

    SvarSlett
  21. To lodd på tøffe løve-tøfler til eldstemann i huset som snart blir tre! :)
    Herlige tøfler, og ja, de er knallgode!!

    SvarSlett
  22. Ihh sikke mange fine tøfler! Jeg vil gerne deltage med et lod på Koko rosa(str.6-12 måneder)

    Ida
    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Kjempefine tøfler! Deltar med ett lodd, og skulle jeg vinne vil jeg gjerne ha "Broom sort" :)

    SvarSlett
  24. Samira tøflene er sååå søte! Ønsker de til min lille jente på 1,5 år. 1 lodd her:) Mvh Kine

    SvarSlett
  25. Jeg er med og tar 2 lodd :)
    Lillemor hadde blitt glad for tøflene som heter Linn :)

    SvarSlett
  26. Herlige tøflar! Eg tek 1 lodd hos deg:) Om eg skulle slumpe til å bli uttrekt, vil eg gjerne ha eit par *Jetti* med blå fly på:)

    SvarSlett
  27. Hej!
    Härlig giveaway! Jag är gärna med och tar 1 lott.
    "Solveig" är min favorit.

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  28. Ååå, slike tøflar er fantastiske.
    1 lodd til meg.
    Har ei jente og ein gut, så det må bli eit par som kan gå i arv. Tenkjer eg vel "Leon". Den eldste brukar str 26-27 i joggesko. Bør eg eventuelt velge str 4-5 år eller 5-6 år? Kryssar fingrane!!
    Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Jeg tar 2 lodd! De blå med hvit hval var supersøte!*krysser fingre og tær* god helg!

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjerne et lodd og ønsker meg himmelstjerne:)
    Marianne L

    SvarSlett
  31. Nydelige tøfler, kjempe vanskelig, men tror jeg må gå for Koko Rosa :)
    Tar to lodd.

    SvarSlett
  32. Såååå søte. Jeg er gjerne med og syntes buldoser var tøffest: http://toflus.no/ds_product_info.php/products_id/193

    Liker også på Face, så 2 lodd.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  33. Ønsker meg disse hvis jeg er så lykkelig at jeg vinner: http://toflus.no/ds_product_info.php/products_id/183
    Har likt på Facebook :o)
    2 lodd
    dinkafox@yahoo.com

    SvarSlett
  34. De er alle så utrolig fine!
    Mitt valg: http://toflus.no/ds_product_info.php/products_id/159
    kristoffer.folleso@gmail.com

    SvarSlett
  35. http://toflus.no/ds_product_info.php/products_id/177
    dinakraeva@gmail.com

    SvarSlett
  36. Etter litt om og men (jeg likte så mange) falt valget på de blå med hvalene. Så søte. Og jeg liker på facebook. 2 lodd :)

    SvarSlett
  37. Jeg vil være med! Jeg liker Tøflus allerede på FB, de har sååå mye fint! Elsker slike tøfler! Så jeg trekker altså 2 lodd, og ønsker meg de brune øverst her med biler på. :)

    SvarSlett
  38. Det må bli et par Jetti, i str18-24mnd tror jeg :)Jeg tar to lodd :)
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg elsker slike tøfler! Øsnket mitt må være et par Leon i str 18-24mnd. Kjempefine! Tar 2 lodd, for denne butikken liker jeg virkelig:)

    SvarSlett
  40. Åhh! Hvalen tøflene var fantastiske 6-12mnd! 2 lodd takk!

    winnieoverdal@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Blir gjerne med. Hvis vi er så heldige å vinne ønsker vi oss Jetti i str 5-6 år. Liker også på FB. Klemmer fra Oscar og Hege.
    mailadr: hjo004@nlsh.no

    SvarSlett
  42. Stjernetøffen synes jeg var en fin tøffel :)
    Jeg trekker 2 lodd!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  43. Supersøte!! :)

    Jeg ønsker meg digger. Tar to lodd. 18-24 mnd

    Klem fra Charlott

    SvarSlett
  44. Kjekk giveaway! Likte best Kjempestjerne, hadde passet supert til min toåring

    SvarSlett
  45. Ja takk til et par SAMIRA tøfler... !!!!
    1 lodd til meg, satser på vinnerlykke da det er dagen min gutt fyller 4!

    ;o)

    SvarSlett
  46. To lodd til meg! Mange fine, men veljer "Digger" i str. 3-4 år :)

    SvarSlett
  47. Å, så fine! jeg likte Nils Julius, i den minste størrelsen. De kan etterhvert passer en liten sparker som foreløpig ligger i magen min:)

    SvarSlett
  48. Å, for en fin giweaway! Ønsker meg pingulina til vår lille jente. Størerelse 2-3 år. Trekker to lodd:)
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  49. løvetøfler ble min favoritt :) i str 5 år :)

    trekker 1 lykke lodd.
    gler meg til å kikke innom på bloggen igjen, her var det koslig.

    Henriette

    SvarSlett
  50. Hei.
    Flott blogg du har. Nydelig sønn og snart en baby til.:-) Jeg ønsker meg rosa til tante si prinsesse som bor i Kr.sand.Kjekt å ha i barnehagen for småe "tottelotta". (Tær)
    Tar likegodt to lodd jeg.

    Hilde

    SvarSlett
  51. Og så har pappaen til tanteprinsessa bursdag i morgen....

    SvarSlett
  52. Å Så fine tøffler!
    Vi blir med og tar to lodd. Om vi skulle være så heldig å vinne velger vi sirkelone str. 2-3 år.
    Smil fra Dina. PS, det lappeteppet ditt i dagen innlegg var fantastisk! VELDIG inspirerende!

    SvarSlett
  53. Jeg blir med og tar ett lodd. Brooom Lyseblå var nydelige! str. 6. mnd-12 mnd (:
    NYDELIG lappeteppe du har laget i dagens innlegg! Vakkert :)

    SvarSlett
  54. Bulle buldoser- definitivt :) str. 3-4 år! Jeg tar to lodd, takk :)

    Jeg har også en giveaway på gang på min blogg hvor du kan vinne vognteppe, ta gjerne turen innom :)

    SvarSlett
  55. Kaster meg på i sistelita med 2 lodd.. Krone passer best til min 2 og et halvt årige datter :)

    SvarSlett
  56. Håper det ikke er for sent å ta 1 lodd.
    Jeg likte modellen 'Mjau', 2-3 år:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails