onsdag 2. januar 2013

2012: Et kreativt tilbakeblikk


1. Grytelapper/ 2. Solstråleleke/ 3. Heklet rangle/ 4. Stjernerangle/ 5. Mac-cover/ 6. Kaninbamser/ 7. Smokkesnorer/ 8. Bokser med papir/ 9. Forkle/ 
10. Lappeteppe/ 11. Heklet tinnsoldat/ 12. Papirdukkebilde/ 13. Dynetrekk/ 14. Zig-zag-teppe/ 15. Dynetrekk og sengerand/ 16. Heklet kaffekopp


1. Apebamser a la Kaptein Biff/ 2. Vimpel av barnebok/ 3. Barneforkle/ 4. Smekke/ 5. Lappeteppe/ 6. Hekla baller/ 7. Grytekluter/ 8. Heklet rangle og smokkesnor/ 
9. Flere smokkesnorer/ 10. Barneforkle/ 11. Elefantpose/ 12. Pimpet syskuff/ 13. Smekke/ 14. Pose/ 15. Heklet vest/ 16. Jon Blund-pute



11 kommentarer:

  1. Der var det mange farger til å bli GLAD av! :)
    Jeg gleder meg til å få symaskin!

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye fint du har laget i året som gikk! En sann fryd for øyet Ü
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  3. herregud som du har hengt i! så mye fint :)

    SvarSlett
  4. Bilder som er som sukkertøy for synssansen - mmm - og skikkelig kreativ og produktiv har du vært også. Og fine produktbilder. Der sliter jeg litt...både med initiativ, tålmodighet og lokalitetet.

    Mitt nye årsmotto har jeg funnet hos Dottie Angel: Do feel a little crafty at least twice a day

    Var ikke det en fin leveregel/motto/forsett?

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Hei Sissel!

    Jeg er en av dem som elsker å finne inspirasjon i andres blogger, men sjelden tar meg tid til å kommentere. Men siden din blogg er en av mine favoritter synes jeg du fortjener en skikkelig kommentar. Jeg har fulgt med en god stund og synes du lager fantastisk mye fint, noe tilbakeblikket ditt på 2012 også viser. Så herlige farger, og så fint utført det du lager! Det er også et stort pluss at bildene dine er så lyse og lekre. Jeg har blitt inspirert av mange av tingene dine, og har blant annet prøvd meg på noen av hekleoppskriftene dine med stort hell :-)

    Jeg synes også det er spennende å følge med på hvordan det går med de skjønne guttene dine, særlig siden jeg har to gutter selv på omtrent samme alder. Takk for mange fine tips både til aktiviter, klær og utstyr for barn! En annen ting jeg liker med bloggen din er at du også deler det som ikke blir helt perfekt, f.eks det tovede eplet som du og lillegutt laget, det var herlig lesning :-) Mange blogger viser kun det perfekte, og det blir fort litt kjedelig etter min mening.

    Ellers er jeg litt nysgjerrig på hvordan mannen din forholder seg til stilen din? Ettersom han selv foreslo retrotrekk på høytalerne kan han vel ikke være helt imot i alle fall :-) Min mann går stort sett med på å ha feminine retroting fremme i stua, men vi har også noen ting etter hans ønske, f.eks et stort verdenskart, gitar på veggen og TV og musikkanlegg som jeg synes er i største laget... Vi må rett og slett kompromisse litt når begge har meninger om hvordan vi skal ha det. Har dere noen maskuline innslag i interiøret eller får du lov til å bestemme det meste?

    Takk for masse inspirasjon, og jeg gleder meg til å følge med videre!

    Klem fra Gry, som du ikke kjenner, men som er en stor fan av bloggen din :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Gry!

      Takk for koselig kommentar - og for all skryten! Sånt varmer et bloggerhjerte;) Det er jo supert å høre at noen liker bloggen min, slik som den er, både familiedelen og den kreative delen. Selv elsker jeg å se bilder og følge med på andres unger og familieliv! Kan vel trygt si at jeg er i en fase i livet, der det er det som står i fokus! :)

      Mannen ja...;) Han er jeg faktisk veldig heldig med. Han har svært vanskelig for å mobilisere noen som helst mening om interiør-relaterte ting. Jeg har presset på noen ganger, nettopp fordi jeg er redd for å overkjøre ham fullstendig, men nå har jeg gitt opp. Han bryr seg rett og slett ikke. Han skjemmes ikke heller - han viser nemlig bloggen min fram til gud og hvermann! Noe jeg synes er litt pinlig, fordi jeg delvis "skapblogger"... Hvilken interesse tror han de mannlige kollegaene hans i politiet har av min blogg f.eks? ;) Nei, denne mannen min har bare ett krav når det kommer til interiør - en behagelig sofa. Og det har han fått!

      Klem Sissel:)

      Slett
  6. Så utruleg mykje fint du har laga i året som har gått. Eg ser eg har ein del å læra på biletefronten, for du tek så fine og lyse bilete som får fram fargane godt.
    Gler meg til å følge deg i 2013!

    SvarSlett
  7. Hej Sissel. Sikke et skønt og produktivt tilbageblik. Du har lavet så mange skønne ting, og jeg skal i hvert fald have afprøvet nogle af dine hækleopskrifter:0)
    Kh. Louise, som glæder sig til at følge dig og din kære familie i 2013

    SvarSlett
  8. Sikke mange skønne ting - og fine farver. Der er virkelig mange flotte "nytårs-collager" på de forskellige blogs netop nu og det er skønt at kigge med :-) Godt nytår, Christine*

    SvarSlett
  9. Sikke mange fine sager. Flot tilbageblik.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails