lørdag 26. januar 2013

Lyset








 Jeg har en tendens til å bli litt fargelei på vinteren, men når sola og lyset endelig fyller huset igjen, og gjør fargene sterke og klare - da er jeg veldig glad for at jeg ikke bor i en svart/hvit verden!
Det er sant som de sier; farger gir virkelig energi! :)




Kommoden med de tapetserte skuffene har kommet ned i stua. 
Den stod tidligere på gjesterommet - nå knertens rom - men der er det ikke plass til den lenger. 
Jeg vurderer å male treet hvitt, men beholde skuffene som de er. Hva synes du?


14 kommentarer:

  1. Så fine bilder!! Og absolutt enig ang farger :) Kommoden blir nok fin som hvit!
    Fortsatt god helg til dere!!

    SvarSlett
  2. So beautiful! Can I move in? :)

    SvarSlett
  3. For noen farger! Ikke rart man blir glad av å bo sånn Ü
    Kommoden blir sikkert veldig fin som hvit, men jeg liker den også veldig godt som den er (godagmannhostesaft-svar, jeg vet...!)

    SvarSlett
  4. Lovely spring-/winter-energy :D

    SvarSlett
  5. kommoden kommer ti å bli knallfin som hvit :)

    SvarSlett
  6. Ja, her var det mykje lys og varme, herlig! Ha en fantastisk kveld hos dere!

    SvarSlett
  7. Hvor bor I fint! Så lyst og indbydende og samtidig ikke kun hvidt - det kan jeg godt lide.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  8. Så enig! Farger er gull verdt og jeg kunne ikke levd foruten. Kommoden er nydelig, men ja...tror den kunne blitt superflott i hvit base :-) klem

    SvarSlett
  9. Flotte farger.
    Kommoden var fin den, men stemmer for hvit:)

    SvarSlett
  10. Jeg har det præsis som dig med farverne her sidst på vinteren, men tror nu også jeg holder fast ved alle farverne et stykke tid endnu.
    Komoden kan jeg rigtig godt lide som den er, jeg syntes lidt rå træ er rigtig fint sammen med alle de malede møbler.

    SvarSlett
  11. Looks great! What about some other color than white?

    SvarSlett
  12. Den er så fin som teak:) Jeg hadde beholdt den!

    SvarSlett
  13. Ååå, så mange fine farger du har i stoffhyllene dine.
    Jeg trodde lenge at jeg elsket hvitt og bare hvitt, men i løpet av tiden i blogglandia har jeg virkelig fått øynene opp for farger.
    Kommoden er fin som den er, men tror nok den ville blitt enda finere i hvitt.

    SvarSlett
  14. Hello! I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

    Visit Web
    Folkd.com
    Information

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails