søndag 13. januar 2013

Tante - det er meg!

Hurra! I dag ble jeg tante til en liten gutt! :)
Jeg er nesten like stolt og glad i dag som jeg var da jeg fikk mine egne barn!
Med bare et halvt år i mellom dem, får nok knerten og fetteren hans mye glede av hverandre:) 

Forresten; sprøtt på tenke på at minstemann snart er 6 mnd! Allerede?! ;)


Jeg trodde jeg hadde veeeldig god tid til å lage de planlagte barselgavene, 
men så kom plutselig den lille nevøen min til verden 3 uker før tiden! 
Nå er det bare å brette opp ermene og sette i gang! :)

Gratulerer til fineste lillesøs og verdens beste svoger:)


9 kommentarer:

  1. Det er stas å bli tante! Og så flott med jevngamle fettere:)

    SvarSlett
  2. Och grattis till dig! Det är fantastiskt med syskonbarn! Själv väntar jag ivrigt på mitt andra, som kommer i april. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Det er stas å bli tante altså :)
    Jeg ble tante for første gang for 7 år siden, så igjen i sommer, også kommer det enda en i mars, superstas!

    SvarSlett
  4. Stort tillykke med den lille dreng:0) Jeg bliver helt glad af, at læse om din stolthed og glæde, følte præcis det samme, da min bror fik sin lille datter; så lykkelig og glad:0)
    Kh. Louise

    SvarSlett
  5. Grattulerer så mye som tante.
    Ja, det er helt utrolig hvor fort tiden går etter at man får barn.
    Tenker de to fetterne skal få mye glede av hverandre:)

    SvarSlett
  6. ÅÅ, så hyggelig, Gratulerer så masse som tante :)

    SvarSlett
  7. Tillykke din mindstemand er også en lille lækker mås

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails