tirsdag 15. januar 2013

Du handler vel på salg?

I dag var jeg innom Eplebarn og hentet tingene jeg har bestilt på nett :)
Nå har de 50% på nesten alt i hele butikken - og i nettbutikken!

Lillegutt har fått 2 nye Småfolk-gensere + en Villervalla-genser som jeg ikke klarte å gå ifra. 
Jeg har ingen erfaring med det merket fra tidligere, men genseren var tøff og bomullen var deilig myk og tykk. 
Merket Villervalla selges kun i butikken, så ta en tur til Kirkegata 12 i Kongsberg! 



Knerten har også fått noe fint å vokse inn i - en heldrakt med bondegårdsmotiv og en body med sirkusdyr, også fra Småfolk.



Det er mange fine ting med det å få barn, og en av de tingene er at man aldri igjen trenger å ha dårlig samvittighet for å dra på shopping! Jeg mener; de vokser jo hele tiden og må stadig ha nye klær!! Akk, små gleder...;)




8 kommentarer:

  1. Jeg blir alltid litt forvirret på salg. Synes det var enklere da Mathilden var baby å bare handle i vei. Nå har hun særdeles sterke meninger om klær. Akkurat nå bør det helst være et bilde av en Mummi på de :D Men det er jo smart, kanskje jeg må inn og titte ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Med gutter slipper man heldigvis slik forferdelig innblanding! :) Enn så lenge...;)

      Slett
  2. Så fine klede du har funne på salg, her i huset blir det ikkje shopping til ungane på eit halvt år. Eg skal sy alle klede dei vil trenge:)

    SvarSlett
  3. Sikke noget lækkert tøj. Dejlige motiver

    SvarSlett
  4. Så mye fint. Elsker salg, og det å ha små barn er jo det perfekte påskudd til å gå ofte på shopping! :)

    SvarSlett
  5. It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

    Forum.moomba.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett
  6. Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you However I am experiencing issue with ur rss. Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting identical rss problem? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

    App.wooshii.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails