tirsdag 15. januar 2013

Du handler vel på salg?

I dag var jeg innom Eplebarn og hentet tingene jeg har bestilt på nett :)
Nå har de 50% på nesten alt i hele butikken - og i nettbutikken!

Lillegutt har fått 2 nye Småfolk-gensere + en Villervalla-genser som jeg ikke klarte å gå ifra. 
Jeg har ingen erfaring med det merket fra tidligere, men genseren var tøff og bomullen var deilig myk og tykk. 
Merket Villervalla selges kun i butikken, så ta en tur til Kirkegata 12 i Kongsberg! 



Knerten har også fått noe fint å vokse inn i - en heldrakt med bondegårdsmotiv og en body med sirkusdyr, også fra Småfolk.



Det er mange fine ting med det å få barn, og en av de tingene er at man aldri igjen trenger å ha dårlig samvittighet for å dra på shopping! Jeg mener; de vokser jo hele tiden og må stadig ha nye klær!! Akk, små gleder...;)




6 kommentarer:

  1. Jeg blir alltid litt forvirret på salg. Synes det var enklere da Mathilden var baby å bare handle i vei. Nå har hun særdeles sterke meninger om klær. Akkurat nå bør det helst være et bilde av en Mummi på de :D Men det er jo smart, kanskje jeg må inn og titte ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Med gutter slipper man heldigvis slik forferdelig innblanding! :) Enn så lenge...;)

      Slett
  2. Så fine klede du har funne på salg, her i huset blir det ikkje shopping til ungane på eit halvt år. Eg skal sy alle klede dei vil trenge:)

    SvarSlett
  3. Sikke noget lækkert tøj. Dejlige motiver

    SvarSlett
  4. Så mye fint. Elsker salg, og det å ha små barn er jo det perfekte påskudd til å gå ofte på shopping! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails