fredag 22. februar 2013

Grafisk pute

I dag sovnet knerten i bilen på vei hjem etter vi hadde levert lillegutt i barnehagen. 
Sovetid for knerten, betyr ofte sytid for meg, og i dag kunne jeg plassere en ny pute i sofaen før klokka ble 10. 
Jeg er i ferd med å prøve noe nytt; litt mindre retro og litt mer grafisk.


Det korallfargede stoffet er så fint, mye finere i virkeligheten enn på bildet, og nesten en anelse neon.

Nå er det sovetid for knerten igjen, og jeg lurer på om jeg skal begynne på en ny bukse?
Men først må jeg ta bilde av det plagget jeg sydde i går. Det får dere se i morra! 
Jeg og symaskina er gode venner om dagen! :)

8 kommentarer:

  1. Så fiin! En sånn pute kunne eg LETT hatt i sofaen min for å seie det slik! :D
    Kjempefin den buksa under her og! Heldig du som er ven med symaskina! Eg satte vekk mi for ei stund sidan, og der har den stått.. Eg har kun ein labb, så det begrensa seg plutseleg med kva eg kunne sy.. Så no håpar eg at pappa finn att resten av utstyret til maskina! (eg har arva farmor si gamle Husquarna ;))

    Og kos med fråtsing på stoff og stil då!! :D Gler meg til å sjå kva meir du tryllar fram!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Finfin!! Så masse flott du hadde kjøpt på stoff og stil. Jeg må visst se om jeg kan bli venn med symaskinen igjen. her var det inspirasjon. D

    SvarSlett
  3. Lekkert! Blir skikkelig inspirert til å finne frem symaskina mi av å lesebloggen din. Øvelse gjør jo mester sies det, kanskje jeg i alle fall kan bli bittelitt mer avansert

    SvarSlett
  4. Så fin den var! Kunne tenke meg å sy noen sånne selv kjenner jeg. Problemet er å få tida til å strekke til. Det blir hverken blogging eller sying på meg for tiden.

    God helg! :)

    SvarSlett
  5. Hvor er den bare FED!! Sådan én kunne jeg godt finde på at efterligne!

    SvarSlett
  6. Super stilig pute :)
    Sånn kunne jeg tenkt meg å laget selv.
    Inspirerende blogg med mange fine innlegg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails