fredag 8. februar 2013

EasyTran - en liten (og veldig forsinket) giveaway


Rydding i kjøkkenskapene har alltid noe for seg, spesielt når det dukker opp ting som skulle vært gitt bort i en giveaway for mange måneder siden...! Ammetåke, sa du?? Jaja...bedre sent enn aldri! :)


Denne giveawayen er sponset av EasyTran.



EasyTran er et norsk hjelpemiddel for å få i barna tran, hostesaft og flytende medisiner.
Bak EasyTran står Charlott Pettersen og Linda Skarstad. De er begge mammaer, og to av mange som var lei av gris og ødelagte klær, men som ville at barna skulle få tran. 
Produktet har alle godkjenninger og er BPA-fritt. 
I Norge anbefaler helsedirektoratet tran til alle barn fra de er fire uker gamle
for optimal utvikling.


EasyTran får du kjøpt i norske apoteker. EasyTran kan også bestilles på nett her.

For å bli med på giveawayen trenger du bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget! 
Jeg trekker 2 vinnere på søndag!


P.S. Nå jakter de også på en baby som kan pryde EasyTran-pakningen! 
Har du en minimodell på under 3 år i huset kan du gå inn og melde han/henne på konkurransen her.


12 kommentarer:

  1. Selvsagt - her er kommentar:
    Så smart greie, visste ikke at slike fantes engang. Mine barnebarn skulle virkelig ha en slik. Og om jeg ikke er så heldig å vinne en, kan jeg jo alltids kjøpe en, nå når jeg vet at og hvor jeg får tak i en sånn. ;)
    Ta en titt innom og bli med på min feiring også om du vil. Velkommen.
    God helg fra Tone!

    SvarSlett
  2. HEI,
    kjempemessig, melder meg på.
    har et lite barnebarn som kanskje kunne hatt bruk for dette ganske så fort...
    fin helg til deg,
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  3. Tar gjerne en sånn en ja, mini her griser fælt med tranen

    SvarSlett
  4. Vi sverger til D-dråper... men kanskje verdt å prøve tran igjen med disse... ;)

    SvarSlett
  5. Jeg er med! Enda noen mnd til det blir aktuelt å bruke de, men greit å være litt føre var. ;)

    SvarSlett
  6. Jeg vil være med på denne :) Kjekt nå som vi venter nr 2

    SvarSlett
  7. Oii, den så kjekk ut! Krysser fingrene for vinnerlykke :) Marianne

    SvarSlett
  8. Er med jeg også, smart "dings" for ei som venter en liten en ganske så snart ;-)

    SvarSlett
  9. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this website is something that is needed on the web, someone with a little originality. useful job for bringing something new to the internet!

    110designs.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails