søndag 10. februar 2013

Fastelavn og morsdag


I dag har jeg og lillegutt bakt fastelavnsboller, og inviterte likegodt familien på en liten fastelavnsfest. 
Bordet ble pyntet med ranunkler - yndlingsblomsten over alle blomster! :)





Etter å ha sovet leeenge, stod jeg opp til dekket bord og levende lys i dag. 
I gave fra de tre mennene i mitt liv fikk jeg et lyshus fra Kähler. 
Nå mangler jeg bare to hus før samlingen er komplett! :)



Lillegutt hadde tegnet en solsikke, sol og gress til meg, og skrevet navnet mitt. 
Bokstavene står ikke helt i rekkefølge, men det er jammen ikke verst for en gutt på bare 3 1/2 år!


Nyt kvelden:)


Vinnerne av EasyTran giveawayen er trukket! Gratulerer Ønsket om å bli foreldre og Vigdis Wiggen!
Fint om dere sender meg en mail med adressene deres!

6 kommentarer:

  1. Så fine presanger du fikk. Både lyslykt og tegning. Ser ut som en fin dag. Lekkert bord. D

    SvarSlett
  2. Så kos. Jeg er virkelig imponert over skriveferdighetene. Han er jo virkelig ikke gammel. Fin fin gave og, ikke minst. God ny uke.

    SvarSlett
  3. Imponert over gutten din altså! Også så koselige gaver!

    SvarSlett
  4. Dejlige gaver du har fået,lyder til at have været en super dejlig dag:0)

    SvarSlett
  5. Ranuklen er en blomst jeg først lige har lært at kende, men den er så smuk, og nu også min ynglingsblomst. Så dejligt med fastelavns hygge og gæster til et smukt bord.

    SvarSlett
  6. You should take part in a contest for one of the best blogs on the web. I will recommend this site!

    Guides.co
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails