tirsdag 26. februar 2013

Rutetid


Nå tenker jeg dere begynner å bli lei av shortsene mine, men det får bare være! ;) Det er det jeg gjør disse dagene. 
Jeg syr shortser og prøver å overbevise knerten om at søvn er en god ting...!
Jeg er litt rar sånn; i perioder med lite søvn, prioriterer jeg heller å sy enn å sove på dagen. 
Jeg føler rett og slett at det gir meg mer!

Denne shortsen er sydd av et babysengesett fra loppis som jeg har hatt liggende i skapet lenge, 
uten å vite hva jeg skulle bruke det til. 
Den er langt fra retro, men det er kanskje greit med noe litt mer konservativt innimellom alle blomstene? ;)




Nå har jeg 2 bukser som ligger og venter på meg ved symaskina - og de er definitivt retro! 
Da er det bare å vente på at knerten bestemmer seg for å sovne...


9 kommentarer:

  1. Kjempefine shortser!!! Kan hende du har skrevet det, og at det har gått meg hus forbi, men kva mønster har du brukt?

    Silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har brukt Gynther sitt, fra boka "Børnetøy du selv kan sy"!

      Slett
  2. I´ll never get tired of seeing them, they are so pretty! :)

    SvarSlett
  3. Superfin! Er på sybølgen selv om dagen. Tror det er det eneste som holder meg nogenlunde normal i denne søvnløse tilværelsen. Soving virker så bortkastet på dagen. Helt enig at det gir mye mer å sy. Da føler man jo at man har hatt litt pause:)

    SvarSlett
  4. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett
  5. I’m impressed, I must say. Really rarely do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. Your idea is outstanding; the issue is something that not enough people are speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this in my search for something relating to this.

    Wiki.ironrealms.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett
  6. Amazing post. Thank you for sharing such valuable information with us. I would like to share information about the company. Our Best Mobile App Development Services are more than just a partnership; they are a transformational journey. We empower businesses to reach new heights, enrich lives with innovative solutions, and pioneer the future of the digital landscape.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails