tirsdag 19. februar 2013

God morgen!

Jeg faker et god morgen i dag. Etter å ha sovet minimalt de siste 2 nettene, er det ikke duket for gode morgener. 
Når i tillegg mannen er syk og lillegutt begynner trassingen kl. 06....ja, det setter liksom standarden for dagen...! 

Til tross for tingenes tilstand måtte jeg bare innom bloggen (mens jeg forhåpentlig klarer å vippe knerten i søvn) 
for tipse dere om denne oppskriften på eltefrie rundstykker som jeg testet ut i helgen!
Deigen bare røres sammen, heves i en pose i kjøleskapet over natten og og er klar for steking når dagen gryr!


 Rundstykkene ble veldig gode! :)
Neste gang skal jeg bruke sammalt mel, så de blir litt grovere.


Håper du får en god morgen!

3 kommentarer:

  1. Hvor ser de bare gode ud :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlett
  2. De rundstykkene så knallgode ut! Også så genialt at man ikke trenger å vente på at deigen hever.
    Takk for oppskrift, den skal prøves!

    Håper dagen din har gått seg til:)

    SvarSlett
  3. Er det den lille fyr der holder jer vågne? Her har jeg jo også en lillebror på samme alder (fra d. 7/7) og han har sovet såååå dårligt de sidste par nætter; mor er træt! Han står og dunker hovedet ind i væggen i søvne; motorisk uro fordi han er ved at lære at kravle tror jeg... Suk :) Men rundstykkerne ser gode ud :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails