lørdag 23. februar 2013

Testshorts


Jeg har kuttet 20 cm av Gynthers buksemønster og laget en shorts til knerten.
En av disse dagene skal jeg få tatt et bilde av den på gutten også, men jeg tror den blir bra, selv om den er litt stor foreløpig.



Nå har vi nettopp vært og feiret naboguttens 4-års dag.
Det er den første ordentlige barnebursdagen lillegutt har vært i, og det viste seg også å bli første gang han fikk smake brus. Jeg skal love deg at det lyste av øynene hans - akkurat som om det åpnet seg en ny verden! :)


Håper du har en fin lørdag - med eller uten brus! ;)

11 kommentarer:

  1. Så koselig den var!
    Ha ei herlig helg!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Så skjønn! Vi har heller ikke pøst på med brus til snuppa, men da hun endelig fikk smake likte hun det ikke... Og fortsatt vil hun heller ha vann,. Ikke alltid like lett å forstå seg på disse små :)

    SvarSlett
  3. Superfin - jeg digger blomster til gutter også. Noen vil ikke bruke det, men jeg synes det er kjempefint :) Jeg gav ikke mine brus, og de likte vann bedre helt til de begynte på skolen. Men nå er det omvendt, dessverre.... :)

    SvarSlett
  4. Flott shorts, blomstene var en flott detalj!

    SvarSlett
  5. Haha, det skulle jeg likt og sett! Kjempefin shorts! :)

    SvarSlett
  6. Så fin!
    Du begynne verkelig å få dreisen på disse barneklærne altså :)

    SvarSlett
  7. Fiiin <3 En slik en må lillefar i huset også få til sommeren tror jeg :)

    SvarSlett
  8. Hei, hvor kan man få tak i mønster til sånn shorts?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails