fredag 6. mai 2011

Gjemt og gjenglemt

Under et av mine besøk i hjembyen i vinter, klarte jeg å overtale mannen og sønnen til å ta en liten bruktrunde. Og den ga resultater den alstå, selv om det egentlig var møbler vi var ute etter...:) Vi hadde et tog å rekke, og måtte derfor skynde oss hjem til foreldrene mine for å sette fra oss tingene. Og så ble alt glemt i grunnen. Fangsten har stått innerst i kjelleren til nå, men endelig har den fått sett dagens lys og er klar for blogging;)


Denne sitrongule bruskassa skal jeg oppbevare ruller med papir og tapet i. 
Må nok vaskes litt først ser jeg...


En gardin. Den lysegrønne fargen er nesten neon.


En gammeldags sovepose med herlige blå blomster. Er det teppepose det kalles?


En fin-fin duk som skal få pynte opp på utebordet i sommer:)


Flere barnebøker, blant annet disse 


Nå fikk jeg skikkelig lyst til å gå på loppemarked! Heldige dere som har planer om det i helga! Men vit dette; om noen av dere ender opp med å få hjerteinfarkt av all spenninga, så står jeg klar på jobb for å pleie dere;)


Fortsatt fin fredag:)


9 kommentarer:

  1. åååå dette var en fiin blogg! og så mye fint du hekler!! eeelsker heklede saker♥
    god helg!

    SvarSlett
  2. Mitt skattkammer bøkene er så nydelige, heldige deg! og kjempefine de andre tingene du har funnet også. Jeg har planer om 2 loppiser i morgen, så er spent på om det åpenbarer seg noen skatter... Søndagen skal jeg selv være med på marked i Skostredet så håper på godt vær og nydelig vårvær *♥*

    SvarSlett
  3. Ååå, jeg tenkte akkurat på "Mitt Skattkammer" her om dagen! Om det var mulig å få tak i de noe sted, elsket de bøkene!!!
    Og bruskasse til å oppbevare papir- og tapetruller var jo kjempesmart!

    SvarSlett
  4. Så mange fine loppeskattar :) Særleg "Mitt Skattkammer". Vi har alle 10 bøkene frå då mannen var liten, og dei er nesten ikkje blitt bladd i eingong, så er like fine som om dei var heilt nye. Eg gler meg slik til å lese i dei for vesla vår! :)
    Ha ei riktig fin helg :)

    SvarSlett
  5. Det var finfine skatter! :) :)

    SvarSlett
  6. Hei du!♥

    Så fin den herlige bruskassen var - NYDELIG! *smile*
    Den teppeposen også.. Heldig du er altså....

    Ha en fin fredagskveld♥

    SvarSlett
  7. Få mange flotte ting.
    Heldige du. ♥

    SvarSlett
  8. Mange fine ting. Det ble vel neste dobbel lykke da, når du fant igjen tingene senere? God helg:-)

    SvarSlett
  9. masse flotte skatter. Husker godt de skattekammerbøkene, min bestemor hadde de i bokhylla og jeg brukte timevis å blad i de og hun timevis i å lese til meg. Lykkeminner:)
    Ønsker deg en deilig helg:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails