fredag 13. mai 2011

Pledd til varme sommernetter (Igjen!)

Blogger slettet gårsdagens innlegg, men jeg prøver meg en gang til!

Jeg har sydd et pledd til lillegutt. Vi satser nemlig på en varm sommer og da må dyna byttes ut med noe lettere. Pleddet ser ganske så krøllete ut, men er strøket etter alle kunstens regler. Den urutinerte syersken har laget forsiden litt større enn baksiden serru...






Forsiden er sydd av retrostoffer og en gasklut fra Småfolk. Baksiden er et fleecepledd kjøpt på Kid. Det er jammen meg vanskelig å sy i fleece - det strekker seg jo så fælt! Derfor det veldig krøllete og noe shabby resultatet...:)








Heldigvis ser det ikke pleddet like shabby ut når det er i bruk;)


Fin fredagskveld til deg:)

4 kommentarer:

  1. Herlig pledd. Blir sikkert deilig for lillegutt i sommer.
    Tror jeg må prøve meg på ett til snuppa også etterhvert:)
    Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  2. Herlighet - tenk å sette oss slik på sidelinja ;).

    Men nå er vi back on track. Og jeg kan legge igjen kommertaren nok en gang om at krysset i midten var HELT PERFEKT ;).

    God helg fra Nina

    SvarSlett
  3. Jeg gjør min plikt og kommenterer dette igjen ;)
    Kjempefint pledd!!! Og jeg HÅPER inderlig at dette blir brukt flittig i sommer, vi SKAL få en bra sommer i år!!!

    GOD HELG!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  4. Heldige lillegutt som får deilig og mykt pledd i de fineste retrostoffer!

    God helg:))

    Klem Apricot

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails