onsdag 4. mai 2011

Pasteller





8 kommentarer:

  1. Aj! Herlige farger:-) Men finnes det farger som ikke er fine egentlig? Alt er flott i riktig setting synes jeg:-)

    SvarSlett
  2. NAAAAIS! :) Har litt lyst å spise dem opp egentlig.

    Martha og Ari var tidlig ute med disse fargene ;) Den gangen syntes jeg det bare var en vond 80-tallsdrøm.

    Gleder meg til å se hva som har fått så fin farge på seg :)

    Lykke til med malings!
    klem

    SvarSlett
  3. ah, to favoritter ;) skjønne farger! *♥*

    SvarSlett
  4. Sant - det er jo Märtha og Ari-farger. De var sannelig litt "forut for sin tid" ;).

    Jeg ble nysgjerrig. Hva skal males?

    Jeg har malt kjedelig hvitt i dag - jeg som i grunn er veldig glad i farger. Malt litt på hammock (men holdt på å fryse rumpa av meg) - gardinringer, en stol og en bladhylle til do. Men veldig fornøyd med at jeg har malt ;). Veldig. Mai har begynt veldig bra for meg ;).

    SvarSlett
  5. Fantastisk! Elsker disse to fargene. de sklir inn overalt!

    SvarSlett
  6. Bilder kan si 1000 ord....
    Vakkert!

    Vårhilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails