tirsdag 3. mai 2011

Improvisasjon og tøffelhelter

Stadig flere av møblene våre forsvinner ut av leiligheten og inn i huset vårt. 
Nå har jeg ikke lenger et nattbord. Men noen interiør-blader har jeg igjen, og det er alt jeg trenger:)




Jeg får en nostalgisk godfølelse av filleryer, særlig når de er fulle av sukkertøys-farger som denne. Kjøpt på Søstrene Grene for under 50-lappen.

Jeg har endelig fått trukket vinnerne av fineste skinntøflene fra Tøflus.no!
Tøffelheltene ble 


Katrine Karlsen

og



Gratulerer:)


Fint om dere kan sende en mail til ferratemexico@hotmail.com med adressen deres, hva slags tøfler dere ønsker og i hvilken størrelse!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnarane, og gratulerer til deg med fancy nattbord;)

    SvarSlett
  2. Ikke mye som skal til nei:) Gleder meg til å se bilder fra nytt hus etterhvert:)

    Gratulerer til vinnerne:) Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnerne! Jeg har en hekleutfordring til deg om du kjeder deg og vil ha noe å putle med. Teposer til dukkeservise... altså noen små teposer med snor og "lapp" som man kan leke at man lager te med. Det skulle jeg gjerne hatt til datteren min sitt koppestell. Ser for meg noen små hvite poser som er ca. halv størrelse av vanlige teposer, med grått/beige farge nederst på posen som illuderer teen, og så hvit tråd og en rosa eller lilla "lapp" ytterst på tråden. Går det an å få til noe sånt mon tro? *♥*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails