torsdag 6. oktober 2011

Kosedag i skogen

I går var jeg og lillegutt på skogstur. Vi skulka barnehagen, bare for å kose oss litt ekstra sammen:)
I helgen skal jeg på husmorferie til Bergen, og selv om det er deilig å komme seg litt bort, vet jeg at jeg kommer til å savne han så veldig!


På skogsturen spiste vi pølser og drakk kakao, koste på soppen, hilste på troll og plukket kongler.




Det ble til at vi tok med oss litt skog hjem også.
Tørre, mosegrodde kvister har fått plass i én vase og konglesamlingen til lillegutt i en annen.




En fin dag:)

4 kommentarer:

  1. å, så koselig dere har hatt det! Deilig i skogen...
    det som er så fint med å ha med kamera er at man ser alt det vakre,
    ikke sant? fint å ha med litt rå natur hjem også;)
    (tji hi, jeg fikk en søpplesekk med sengetøy i går) TJOHO!
    her skal der syes!
    STOR klem fra meg

    SvarSlett
  2. Vakre bilder fra en koselig tur :) Og det er så fint å ta naturen inn syns jeg . Kos deg på tur i Bergen :) ( Dele noen bilder med oss kanskje ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så koselig :)
    Heng deg med på vår fotokonkurranse med et bilde fra skogturen da vel!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  4. Så koselig med en sånn dag! Det er så fint ute nå! God tur til Bergen vennen :) Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails