onsdag 26. oktober 2011

Kreative bloggere

I det siste har det dumpet en del godsaker nedi postkassa mi:)
Nettshopping er farlig...;)


Denne fantastiske stjerna har Tone bak bloggen Designhund laget. Den henger allerede oppe, og skal fortsette å pynte opp igjennom jula. Vet ikke helt om jeg noen gang klarer å ta den ned igjen...:)
Sjekk Tones eplabutikk her, hvis du også vil ha verdens fineste stjerne! 



Lillegutts lekekrok under trappa er snart ferdig. Jeg ble så glad da Nina med bloggen Dill og dall og sånt la ut buede vimpelrekker i de fineste fargene. Jeg er jo veldig glad i vimpler, og bare måtte eie en sånn!
Se så fint det ble:)
Ninas nettbutikk Budeiesøm finner du her. Hun lager noen fantastiske lappetepper, og nå, når vi snakker om jula, ligger det flotte julestrømper ute for salg !


Jeg kjenner jeg blir ordentlig glad av å ha ting i huset som er laget av noen av mine favorittbloggere:)



Sjekk hva jeg fant på Kiwi i går! Eplas julebok:)
Synes det passet å ta med boka i dette innlegget, for det er vel ikke til å se bort ifra at mange eplaselgere også er bloggere! :)


Fin onsdag:)

16 kommentarer:

  1. åååå, så koselig!!
    - takk for super reklame, jeg blir så glad så glad;)
    fint kreativt univers vi er en del av her inne, ja!
    jeg har også tittet i den FIIINE juleboka fra epla i dag,
    lånte den av Dina. Mange flinke folk med der..
    min favoritt er de juletrærne som kan klippes i tapet,
    de skal jeg lage hadde jeg tenkt.
    fin dag til deg i regnet - kos deg inne med prosjekter!
    klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt deg, nettshopping er virkelig farlig. Og på Epla er det jo utrolig mye fint og da. Den boka der skal jeg jammen holde utkikk etter. Kiwi sier du?

    SvarSlett
  3. HERLIG HERLIG!!! :D
    Jeg har to vimpelrekker fra budeiesøm, de er så fine.
    En på kjøkkenet og en på rommet til veslemor.

    Den stjerna som Tone lager asså, den vil jeg også ha!
    Skikkelig fin altså!!
    Inn å kikke jeg nå..

    Klem til deg, snupp!

    :)

    SvarSlett
  4. Åhh...nå fikk jeg skikkelig lyst på den stjerna altså! Tone er kjempeflink. Har en pute av henne fra før.

    Nina har lagd et vakkert lappeteppe som ligger over soffaen her. Superdyktig dame!

    Jeg har akkurat vært og hentet Eplabøker som jeg fikk i posten av Epladamene. Gleeeder meg til å lese og bli inspirert!

    Fin fin dag te dæ! :) Siw

    SvarSlett
  5. Du har så rett, det er mange flinke Eplabutikkinnehavere:) Er stadig innom og bestiller jeg:)
    Nydelig stjerne og vimpelrekke:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Så fine ting! Det er synd lommeboka ikke er utømmelig, for det er jo så vanvittig mye fint å kjøpe...

    Ha en fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  7. Flott stjerne
    Fine vimpler
    og boka må jeg bare ile ut å kjøpe i mårra :-)

    SvarSlett
  8. Så mycket nytt fint! Den där boken är jag riktigt sugen på, jag med. :-)

    SvarSlett
  9. Har lappetepper fra Nina, de er knallfine! Og nå falt jeg for den stjerna - var det med innmat, eller var det bare trekket?

    SvarSlett
  10. Den er med innmat - heldigvis! Hadde ikke visst hvor jeg skulle fått tak i en stjerne-pute til å ha inni! ;)

    SvarSlett
  11. Den stjerne er virkelig meget meget fin! Den kan jeg godt forstå, du er glad for :-)

    SvarSlett
  12. Så mykje fint å handle!
    Og den boka må eg sjå om dei har på kiwi her og ;-)

    SvarSlett
  13. så mange fine ting!! jeg elsker stjerneputa da ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails