tirsdag 4. oktober 2011

Trappekasteren og erteposene


Lillegutt har mye rart for seg. Det siste nye er trappekasting. Alt skal helst kastes ned trappa - bamser, bøker, sokker og keramiske fugler...han gjør ingen forskjell!
Jeg skjønner ikke helt greia - det er visst fantastisk gøy å se ting falle og å høre dunket når de treffer bakken...

For å unngå å havne i kjeftefella hver gang kaster noe nytt han ikke får lov til, har lillegutt nå fått en haug med erteposer som han kan herje med som han vil:)










Mye moro for lillegutt 
ingen hjerterystelse eller tap av eiendom for mamma og pappa

=

One big happy family;)


15 kommentarer:

  1. Såna där små ärtpåsar är verkligen bra leksaker! Fina tygbitar du hittat att sy dom av. :-)

    SvarSlett
  2. Så heldig han er! Må se og få laget noen erteposer her jeg også :)

    SvarSlett
  3. Lurt! laget flere erteposer av restestoffer og gav til knertens barnehage! Ble godt mottatt :) ønsker deg en finfin dag!

    Silje

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine! Sikkert veldig gøye å leke med også. Herlighet så lyst jeg får til å sy når jeg er her inne hos deg :-) Klem

    SvarSlett
  5. Så søte små erteposer! Det hadde faktisk jeg også tenkt til å sy til minsten også, men han skal nok bruke de som last på lastebilen og sykkelen ;)Klem

    SvarSlett
  6. oi oi oi for noen super fine erteposer ! Det hadde vært noe for min lille frøken ;) Uheldigvis for meg så er ikke jeg og symaskinn gode venner.

    Likte også stoffet du har brukt på erteposene.

    ha en fin høstdag

    SvarSlett
  7. Skjønne erteposer:)
    Kunne trenge noen her og...
    må prøve å få tid en dag.
    Ha en finfin kveld:)

    SvarSlett
  8. Åh, lurt å sy erteposar som er så fine at ein vert glad av å sjå dei ligge rundt om kring på golvet då! :-)

    SvarSlett
  9. Lurt. Det er altså trikset. Storebror kaster også ned trappa. Helst baller eller duploklosser, de lager passe med lyd.

    SvarSlett
  10. He he, god ide! Men får se hvor lenge han gidder å kaste erteposer - blir jo mer leven av biler, klosser. Asjetter. Gyngehester.

    SvarSlett
  11. Vi har nokre erteposar størstejenta fekk i julegåve ein gong, men trur nesten eg må sy nokre til. Det var berre utrulig kult med så mange ulike!!

    SvarSlett
  12. For en fin blogg du har. Blir full av inspirasjon av å lese den :)

    SvarSlett
  13. Hehe:) Så utrolig smart! Har hørt noe rykter om at de kaster ting for å lære seg konsistensen av ting :P eller noe sånt. For å vite hva som skjer når det treffer bakken.. Noooe i den duren . Datteren min var også i den fasen. Blir spennende når lillegutt skal sette igang :P

    SvarSlett
  14. Så genial ide´!!! Å så fine stoffer du har brukt på dem. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails