tirsdag 9. august 2011

"Snart er sommeren over" - gi-bort!


En ekte dansk matbutikk gi-bort blir det her - begge premiene er kjøpt hos Kvickly. Må bare elske danske matbutikker altså:)

Som takk for en fin sommer, for koselige kommentarer og for de fine innleggene dere legger ut!



1. premien er denne lekre alt-mulig-boka...


...og 2.premien er et cupkake-sprøyte-pynte-sett:)



Har du lyst til å være med på gi-borten er reglene som følger:


1 lodd for å legge igjen kommentar under dette innlegget

1 lodd for å legge deg til som følger av bloggen min

1 lodd for å linke til gi-borten på din egen blogg


Husk å skrive hvor mange lodd du tar! 
Utenlandske bloggere er velkomne til å bli med:) 
Fint om du legger igjen emailadressen din hvis du er anonym.


Vinnerne trekkes 23. August!

84 kommentarer:

  1. Er jeg først? Vil gjerne være med - nydelige gaver du har. Tone

    SvarSlett
  2. Jeg vil da også være med på 2 lodder.

    SvarSlett
  3. Tar tre lodd:) Flotte gaver! Klem fra Eli.

    SvarSlett
  4. Flotte premier :) Jeg vil være med og linker også ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Nydelige gaver, så flink med gi-borter du!
    Er følger fra før + kommentar = 2 ? ;)

    SvarSlett
  6. Oh jeg blir med!For en premie! 3 lodd,takk :) woohoo ! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  7. Fin gi-bort, og jeg er gjerne med! Tar to lodd og venter spent :)

    Fine dager videre til deg :)

    SvarSlett
  8. Flott gi-bort du har. Den boka så veldig flott ut! Blir to lodd på meg :)

    SvarSlett
  9. Wiiii, jeg vil SÅ gjerne være med. Glemte å kjøpe den boka da jeg var i faderlandet for en liten tid tilbake! Følger og kommenterer, så blir vel to lodd da:)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd! Tvi, tvi!!

    SvarSlett
  11. Jeg er selvfølgelig med!
    Deltager med 2 lodder...

    SvarSlett
  12. Ooooooo! Du er jo dronningen av give away blitt! To lodd til meg takk!

    SvarSlett
  13. Ihhh skønne gaver. vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlett
  14. Hei og hå - jeg kaster meg på ;). Trekker 2 lodd ;). Hilsen Nina

    SvarSlett
  15. Eg e me`! To lodd t meg takk!

    marian

    SvarSlett
  16. Hei! Så fine premier! Jeg slenger meg med og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  17. Så gøy!
    Jeg er med og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  18. En dansk give away, så er jeg da nødt til at være med. Smider 2 lodder i bunken.

    SvarSlett
  19. Oi, så spennende bok!

    Jeg trekker 3 lodd tusen takk :)

    SvarSlett
  20. Så gøy :D Jeg er med på to lodd :D:D

    SvarSlett
  21. Fine ting du gir vekk! 3 lodd på meg, takk:)

    SvarSlett
  22. Så flotte premier! 3 lodd til meg!
    Krysser fingrene :-)

    SvarSlett
  23. Så fin premie!!! :D 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  24. Blir gjerne med jeg!!
    2 lodd på meg, takk :-)

    SvarSlett
  25. Herlig!! Jeg er med:) To lodd til meg takk!

    SvarSlett
  26. Det cup-cake settet har jeg veldig lyst på! Nettopp bestemt meg for at jeg skal lære meg å lage fine cup-cakes.. Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  27. jeg prøver meg jeg da. komentar her og følger :) 2 lodd? :)

    SvarSlett
  28. Flotte premier - jeg prøver lykken med 2 lodd(kommentar + følger)
    Har selv en give away no- hvis du er interessert..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  29. 2 lodd! Kommentar og følger. Kvickly er fantastisk. Over 6000 økologiske produkt til normal pris. Eg vart reint misunneleg og måtte skrive eget blogginnlegg om det... Kanskje Noreg kjem etter. Kryssar fingrane for at eg vinn!

    SvarSlett
  30. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder... Har desværre ikke plads til at linke på min blog, så mere bliver det ikke til i denne omgang...
    Dejlige dejlige ting!

    SvarSlett
  31. Jeg tar gjerne to lodd, og satser på et cupcakesett:)

    SvarSlett
  32. Nice gift! :)
    3 lodd
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlett
  33. To lodd på meg :) og la oss håpe det blir enda litt mer sommer!

    SvarSlett
  34. Da vil jeg veldig gjerne ha et lykkelodd av deg! :-)

    SvarSlett
  35. 3 lodd på meg :)
    Hilsen Guri

    SvarSlett
  36. Å ja! Den boken har jeg så lyst på!!
    Krysser fingrene med to lodd:))

    SvarSlett
  37. Så moro. Jeg er med med 2 lodd.. Kommentar og er allerede følger ;)

    SvarSlett
  38. 2 lodd på meg for kommentar og følger:)

    SvarSlett
  39. Cupcakesettet så perfekt ut! Æ går for 2 premie:p 3 lodd på mæ:)

    SvarSlett
  40. Jeg tar to lodd. Jeg følger og kommenterer. Mye fine heklerier her inne! :)

    SvarSlett
  41. Hei, så moro! Kom nettopp hjem fra Danmark, og er selvfølgelig stor fan av dansk mat, kultur, øl og dansker generelt.. :)
    Tre lodd til meg takk.. :)

    -Marit-

    SvarSlett
  42. Heihei!! Jeg vil gjerne ta 3 lodd! Spennende =)

    SvarSlett
  43. oj jippi! 3 lodd til meg, så flotte premier :)

    SvarSlett
  44. Hurra! denne blir jeg med på! Tar alle 3 loddene jeg. Er følger fra før, og link kommer på bloggen min! Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  45. WOW for noen fantastiske premier! Jeg må bare prøve lykken og håpe på vinnelykke. Tar 3 lodd. Følger fra før, og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/08/giveaway-hos-lille-hottentott.html

    Klem

    PS: Bli gjerne med på sommerkonkurransen min også om du vil

    SvarSlett
  46. Hei høpp!!

    Herlig premie jeg er med:)

    Tar 3 lykkelodd:)

    Nyt helgen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  47. Hei, jeg vil gjerne være med i gi borten din, tar 3 lodd:-)
    Håper du har hatt en fin sommer!

    SvarSlett
  48. Super blogg du har! Jeg koser meg virkelig her inne. Tar to lodd og krysser fingrene i håp om at det bringer lykke;-)

    SvarSlett
  49. Håper du har hatt en heidundrande fin sommer!
    Jeg hiver meg på og tar tre små lodd =)

    Flotte premier du river i!

    SvarSlett
  50. Kjempefin utlodning! :) Eg blir gjerne med, og tek 3 lodd, full pott :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  51. Tvi -tvi jeg er med! Med to lodd. Krysser fingrene :) Fin-fin blogg du har!

    Hilsen Monica, monica@specht.no

    SvarSlett
  52. Eg vil gjerne vere med! Kjøpte ei anna bok av same forfattar på Føtex på min danmarksferie tidlegare i sommar, og den er kjempefin :)

    SvarSlett
  53. For en fin gi-bort! Jeg håper på vinnerlykke og tar 3 lodd. God lørdag. Klem fra Kokosbollerina :)

    SvarSlett
  54. Da blir det to lodd på meg.

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  55. jeg slenger meg med i siste lita! ;)
    2 lodd på meg!
    - fine premier!

    SvarSlett
  56. Hei hei :-)
    Blir gjerne med på denne med 2 lodd :-)

    Sleng deg gjerne med på min give away!

    Ha en fin dag videre

    SvarSlett
  57. herlige premier:) jeg tar gjerne 3 lodd:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  58. Ihh nogle fine gaver. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, da jeg er fast læser. :o)

    Mvh Susan

    SvarSlett
  59. Jeg er med. To lodd på meg i dag.

    SvarSlett
  60. Så fin GiBort! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  61. Jeg vinder da gerne en kage sprøjte :-), så 2 lodder til mig:-)

    SvarSlett
  62. Jeg er med! Tar tre lodd og krysser fingrene. :)

    SvarSlett
  63. Hiv meg på i siste lit- med heile tre lodd :)

    KLEM

    SvarSlett
  64. Super gevinst og super blog. Siger tak til et lod og x fingre.

    SvarSlett
  65. Jeg tar tre lodd! ;) Og krysser fingrene for å vinne!

    Utrolig fin blogg du har! Jeg er innom her hver dag og kikker! Ta gjerne turen innom min blogg :)

    SvarSlett
  66. Hei! Så bra at du gir lotteriet en uke til for jeg hadde ikke meldt meg på ennå!!! Jeg tar to lodd:-) Hilsen Anne lise

    SvarSlett
  67. Hipp hurra, for et finfint lotteri:-) Jeg føyer meg inn i den lange rekken og trekker 2 lodd.

    Mollie :-)

    SvarSlett
  68. Vil gjerne være med. :) 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  69. Jeg vil rigtig gerne vinde den bog, kagesættet har jeg heldigvis/desværre købt i går. Kunne ikke leve uden. 3 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlett
  70. Jag är gärna med på en liten lycko-lott på din fina Sommaren är snart över (snyft) giveaway;)

    SvarSlett
  71. Heisan! jeg blir gjerne med på giveaway! Flott blogg og nydelige premier! jeg trekker 2 lodd : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  72. Den boka har jeg ønsket meg lenge så jeg vil veldig gjerne være med i trekningen.
    Jeg tar tre lodd og krysser fingrene for vinnerlykke:)

    SvarSlett
  73. Jeg vil gjerne være med! Er følger og kommentar, så blir vel 2 lodd.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails