onsdag 11. august 2010

Bursdag

I dag har min fantastiske mann hatt bursdag - hele 33 år ble han! Og vi har kost oss sammen, helt til bursdagsbarnet måtte på jobb... Akk, dette voksenlivet;)


Konemor bakte kake som ble tatt med på jobb, så i kveld har krimvakta i Oslo kost seg med verdens beste sjokoladekake! Det er mormor sin oppskrift, så jeg har lov til å si det;) Jeg skal ikke påstå at pynten var like fin som på disse kakene, men det er jo alltid greit å ha noe å strekke seg etter:)





(Bilder lånt fra bettycrocker.com)


Nam nam:)

3 kommentarer:

  1. Wee! Jeg er førstemann til å gratulere! =D
    Håper han hadde en flotters dag. :)

    SvarSlett
  2. "Viktig melding"!:

    Eg invitere te BLOGGTREFF (på kort varsel)! ;o)

    Hadde vore sååå gøy om me kunne fått te å treffast!!!

    Spre budskapet :o)

    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/bloggtreff-pa-kort-varsel.html

    Og gratulera te mannen!
    Flotte bilder, men det e nok litt VEL langt å strekka seg for meg jaffal, hihi :o)

    SvarSlett
  3. Fiiiiiin blogg!Henger meg på strax:)Gratulerer med mannen, tenker han ble poppis på krimvakta med sjokoladekake jeg:)Ha en knall kveld:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails