tirsdag 31. august 2010

Vi har en vinner!

Trekningen av giveawayen ble gjennomført noen timer tidligere enn planlagt, rett og slett fordi jeg må reise bort i morra! Hele 71 personer har blitt med, med over 160 lodd! Moro:)


Og de som så entusiastisk hjalp til med å trekke en vinner var: min søta bror, mannen, lillegutt som-skulle-vært-i-seng-for-lenge-siden-men-er-syk-og-derfor-tror-han-kan-gjøre-som-han-vil og lillesøsteren min!

Stein, saks, papir mellom gutta for avgjøre hvem som får det ærefulle oppdraget å trekke en heldig vinner. Lillesøs har 3 lodd, så hun er inhabil...

Ståle vant og trekker opp loddet...

Og vinneren er:
FIOLKRANSEN
Gratulerer!

Og grunnen til at jeg ikke lot Jesper trekke loddet ser dere her:

Han vil at alle skal vinne han! Såååå søt:)

Tusen takk til alle som har vært med, til alle som har blitt følgere av bloggen min og til alle som legger igjen så utrolig koselige kommentarer hos meg! Det setter jeg uendelig pris på!
Det blir nok ikke så lenge til jeg har en giveaway igjen, for dette var gøy! Men neste gang gir jeg nok bort noe jeg har laget selv:)

6 kommentarer:

  1. Hi hi, jeg synes du skulle latt Jesper få trekke... :)
    Gratulerer til den heldige vinneren!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren! Om du skal la småtten trekke, må du ha maaange premier ser det ut som. ☺

    SvarSlett
  3. Grattis så mye til vinneren! Herlig måte å trekke på. Det gjør ting så mye mer spennende når så mange er engasjert- og gir et stooort smil om munnen på oss som får ta del i det. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til vinneren!
    Jeg lurer meg på om Lille Jesper trakk meg, jeg? For da vil jo det si at jeg er en vinner i hans søte små øyne ;)

    Gleder meg allerede til neste gibort! :D

    SvarSlett
  5. Grattis til vinneren:)Og for en nydelig liten premietrekker....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails