mandag 30. august 2010

Sov søtt, som en katt, i hele natt...

Her sover familien vår:) Jeg kunne skrevet "her sover familien vår godt", men det vil være en sterk overdrivelse, ihvertfall nå som sykdommen har inntatt leiligheten. I disse dager havner nemlig gutten oppi senga vår en eller annen gang i løpet av natta...



Dette er verdens fineste sengeteppe! Det kjøpte jeg på Kremmerhuset da vi flyttet inn i leiligheten. Og jeg fikk det for halv pris - det var rett og slett skjebnen:)



Fine bilder av Jesper som bitteliten henger "til tørk" over senga.

7 kommentarer:

  1. SMUKT!!! det er det eneste jeg har ay sige,...jeg ville stjæle det tæppe hvis jeg ku :D

    SvarSlett
  2. For et nydelig teppe, hadde blitt en klar favoritt her i huset også!! God bedring til lille, søte Jesper :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefint teppe! Og veldig fint med de bildene over senga :)
    Koselig å ha han oppi senga da:) Herlig å ligge tett inntil hele natten! Men kan fort bli trangt også, hihi.

    SvarSlett
  4. De bildene var bare helt nydelige! For et flott soverom! Virkelig en inspirasjon for meg som prøver og prøver å finne ut av hvordan vi skal få det til på vårt rom. Takk, takk:)

    SvarSlett
  5. Huff, er dere ikke friske enda... Så flotte bilder, kult at de henger til "tørk" på ei snor... nydelig sengeteppe!
    God bedring!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Så herlig, fargerikt soverom! Det grønne nattbordet, er det er tidligere sykehusnattbord? Ønsker dere en GOD natt.

    SvarSlett
  7. Så fint det var med bildene hengende sånn over senga! :)

    Håper du har en fin mandag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails