tirsdag 19. april 2011

Ekte påskekrim


Da jeg kom til huset vårt i går, så det slik ut:



Ingen avsender, ingen spor. Ingen fingeravtrykk?  Vel, det vites ikke, og ifølge politimannen min får vi aldri greie på det heller, for saker som dette blir visstnok ikke prioritert...


Men dette var ihvertfall kriminelt koselig:)
 Hadde aldri trodd at jeg skulle ende opp med å få ett påskemysterie levert på døra!


Siden politiet er lite villige til å sette i gang undersøkelser, får jeg ta på meg jobben med å finne gjerningsmannen. Jeg bør jo være overkvalifisert med tanke på å løse saken, jeg har jo tross alt brukt utallige timer opp igjennom årene på å studere engelsk krim!


Foreløpig har jeg 3 mistenkte:

*De hyggelige selgerne*
*Min beste venninne*
*Min nye nabo*



Ha en kriminelt fin kveld:)


8 kommentarer:

  1. Dette var en skikkelig koselig påskekrim....mye mer spennende enn de som serveres på tv. Ha en fin påske!

    SvarSlett
  2. Så koselig, og ikke minst vel fortjent! :) Håper dere får en knakende god påske!

    SvarSlett
  3. Så morsom, og spennende overraskelse. Gleder meg masse til å følge påskekrimmen din
    Ha en fin dag, også krysser vi fingrene for at sola har lyst til å titte fram i løpet av dagen
    Ha en fin påske videre også
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig påskekrim dette her :-)
    Gleder meg til fortsettelsen!!

    Ha en fin påske :-)

    SvarSlett
  5. Så kriminelt spennende ;)!

    Og så vil jeg si at bildet av gutten din sovende i retrostoff var alldeles til å bli mo i knærne av. Så søtt ;).

    Jeg er tante til en jente som også er født i juli 2009. Hun har begynt å snakke ganske mye - og innimellom får for seg at hun skal ringe til tante og snakke. Samtalen er slik: Hei Nina - Hei Hedda - Hei Nina - Hallo Hedda - Hei Nina - Hei Hedda -etc. ;). Men så søtt ved du - smelter et tantehjerte. Nå øver de på at hun skal si hei tante Nina ;).

    SvarSlett
  6. ojoj venter spent på oppklaringen av påskekrimmen! regner med din mann er i full sving med å koste for fingeravtrykk? ;) *♥*

    SvarSlett
  7. Så gøy :-)

    Jeg har ikke vært i blogglandia lenge nok til å kjenne noen, men du må være en flott person som har slike fantastiske mennesker rundt deg som gir deg slike overraskelser :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails