onsdag 13. april 2011

Makeover; krakk!

Jeg vet ikke om noen husker rundingene som ble til firkanter og som igjen skulle bli trekk til denne puffen? Prosjektet ble lagt veldig på is - eller rettere sagt; jeg ble skikkelig lei og ga opp hele greia. Å hekle ruter gjør dessverre det med meg - det er jo så mye morsommere å hekle andre ting! Men nå har jeg endelig fått brukt de til noe, selv om det ikke ble til puffen som jeg hadde tenkt. Det ble ett trekk til ikea-krakken istedet!








Synes det ble riktig så fint! Nå trenger jeg bare å male krakken, den ser jo helt grå ut stakkars:(
ENDA en malejobb..........jippi! ;)


Fin dag til deg - det er jo sol igjen! Deilig!

17 kommentarer:

  1. så knallfin! Skjønner godt du gav opp jeg - klarer ikke forstå de som hekler teppe på teppe i bestemorsruter. Jeg eier visst ikke tålmodighet ;)

    Ny malejobb ja - det står visst ikke på det i disse dager? :) Gratulerer med husovertakelse! Stas!
    Gleder meg til å se mer fra det nye huset.

    fin onsdag til deg
    klem

    SvarSlett
  2. den blei jo kjempefin :)

    Ha en finfin dag videre :)

    SvarSlett
  3. Så lurt! Til inspirasjon for meg iallefall. Jeg har flere sånne gamle tabretter som trenger litt opprustning og som jeg ikke har visst helt hvordan jeg skulle gjøre med. Men dette er jo en ide. Har du noe fyllstoff inni og er rutene festet til selve krakken?

    SvarSlett
  4. Jeg har ikke noe fyll i, men kan ikke se at det skal være noe problem og klippe til noen firkanter med platevatt og legge under. Jeg heklet en kant, som du kan se på bildet, og har festet trekket ved å tre i en tråd ytterst som jeg har strammet til og knyttet på undesiden av setet. På den måten er det greit å få av og vaske.

    SvarSlett
  5. Dette er faktisk det finaste, søtaste krakktrekket eg har sett :)

    SvarSlett
  6. Åh, den pallen blev verkligen hur fin som helst!! Jag gillar alla de härliga färgerna men att den ändå är en vit bas.
    Tycker du ska vara supernöjd med ditt jobb. :-)

    SvarSlett
  7. Hekleri og heklera :) Kjempefint ble det :))

    SvarSlett
  8. Så nydelig dette ble da. Jeg har en maken krakk som jeg har tenkt å kvitte meg med, men kanskje den bare trenger litt maling og et nytt trekk? hmm.. *♥*

    SvarSlett
  9. Hei,

    Kom over bloggen din via en annen blogg jeg var innom, og her var det så koselig at jeg må bli en stund!
    Mye herlig inspirasjon til barnerom :)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  10. Det ble jo kjempefint! Du har stadig mye fint å komme med her på bloggen din, så henter mye inspirasjon her;-)

    SvarSlett
  11. Veldig fint trekk! Elsker de rutene som er runde inni:-) Uff, ruter har den innvirkningen på meg også. Hev meg akkurat på en bestemorsswaphvor jeg skal hekle 15 ruter. har hekla tre, og kjenner jeg er litt lei... Har frist til juni, heldigvis:-)
    Bloggen din er en inspirasjonskilde, du lager så mye fint!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  12. Det blev ju superläckert! Härliga färger, och jag tycker att mormorsrutor som är runda i mitten är allra finast. :)

    Önskar dig en fin helg!

    SvarSlett
  13. Hej:) Leser bloggen din hver dag, utrolig mye fint her! Lurte på om du kunne dele oppskriften på de fine bestemorsrutene med meg? De er så søte!

    SvarSlett
  14. Hei Kine Charlott! Oppskriften på disse bestemorsrutene finner du på denne bloggen: http://solgrim.blogspot.com/

    Sissel:)

    SvarSlett
  15. Hei!
    Jeg er ny følger på bloggen din. Du lager masse fine ting i alle verdens fine farger. Blir sjikkelig inspirert!! Denne krakken ble jo også kjempefin!! Og heldige ungene dine som har så mye fine heklede ting å leke med (frukt, is, cupcakes). Gleder meg til å følge med på nye ting du lager :)
    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails