mandag 18. april 2011

Påskeris

Det heter det, ikke sant? Fastelavensris er det ihvertfall ikke.




Fine fjær på kvister, laget av lillegutt:)

Da var det påskeferie! Eller oppussingsferie egentlig. Vi satte i gang i kveld, med masse-sparkling av dør- og vinduskarmer. Hadde jeg vært alene hadde jeg bare satt i gang med å male med en gang, men så er det disse andre som påstår at det er viktig å gjøre et godt forarbeid (eller var det grunnarbeid...?) 
Utfordrende er det ihvertfall, for en utålmodig sjel som meg. Det kommer jo til å ta eeeeeevigheter å bli ferdig!

Fortsettelse følger. På oppussingen altså, ikke påskeriset. Kanskje det kommer noen bilder av meg "in action" i morra? ;)


Ønsker dere en god påske:)

6 kommentarer:

  1. he he,
    like utolmodig som meg du:-)
    ha en fin- fin hjemmepåske! (deeet knall været da)
    gleder meg på dine vegne med nytt hus!
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg ville gjort som deg, kastet meg rett på malinga! Men har en stefar som er snekker/maler, så han ville jo fått hjerteattak... :P
    Lykke til med (treeeeg) oppussing, og god påske!

    SvarSlett
  3. Glad Påsk på dig också!
    Och du, det ÄR viktigt med grundjobbet! Men det blir nog jättefint bara du får sätta dit penseln!
    /Ann-Britt

    SvarSlett
  4. Hehe.. Kjenner meg igjen i det å være utålmodig når det gjelder å få resultater med en gang.
    Til mannens store fortvilelse :D
    Men, det er noe i det de sier. Et godt forarbeid er viktig, hvis ikke blir det at man må gjøre det på nytt igjen etter en kort stund. Tro meg! :)

    Ha en fin påske!
    Klem

    SvarSlett
  5. God påske!
    Og lykke til med oppussingen:-)

    SvarSlett
  6. Så spennende!!! Gleder meg til å se bilder :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails