onsdag 1. februar 2012

Heklet blomsterrangle








Det finnes flere oppskrifter/mønster på blomsterrangler der ute, men nå har jeg blitt så sær at jeg absolutt måtte lage mitt eget. Etter mye knot og gjentatte forsøk er jeg endelig fornøyd! Sånn nesten ihvertfall, må bare bli enig med meg selv om hvor tykt håndtaket skal være... 
Hvis du har lyst til å hekle en blomsterrangle kan du f.eks. kjøpe mønster her.


Jeg er klar over at bloggingen min begynner å bli vel ensformig - bare baby-baby over hele linja. Dessvere kan jeg ikke love at det kommer til å forandre seg med det første (antageligvis ikke...) 
Håper dere holder ut med meg allikevel:)


12 kommentarer:

  1. det er helt klart noe eget med å lage sitt eget. Jeg hadde også masse knoting før jeg kom til det mønsteret jeg bruker nå. Takk for linkinga - som vanlig!

    SvarSlett
  2. Så søte! Jeg vil lage. Takk for tips :)

    SvarSlett
  3. Bare å fortsette! Jeg elsker å lese babyrelatert!

    SvarSlett
  4. KJempesøte! Er vel naturlig at du er i babymodus nå;)

    SvarSlett
  5. Supersøte. Og baby er bare kos. Jeg er jo sånn selv :)

    SvarSlett
  6. Jag gillar verkligen dina skramlor, dom är jättesöta! / Annika

    SvarSlett
  7. Kjempe søte! Jeg hadde en heklet rangle til ebba, men håndtaket ble for tykt så hun klarte ikke holde i det .. Litt kjipt, men du har jo heklet en god del endelig så dette kan du nok ! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilliten;) Foreløpig har jeg heklet et håndtak som ble for tykt og et som ble for tynt, så jeg får bare fortsette å jobbe med saken:)

      Slett
  8. Otroligt fint! tankarna far till sommaren, och blomstrande ängar!

    SvarSlett
  9. Massor av baby saker det gillar vi ;)
    Lägger till dig under mina länkar ;)

    Marina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails