mandag 13. februar 2012

Mine siste nettkjøp

Jeg har baby på hjernen om dagen, og det resulterer i noen innkjøp, om ikke så veldig mange enda. 
Vi har jo en del fra før, tross alt:) 
Men denne plakaten ble jeg så forelsket i da jeg så den i ROM123, at jeg bare måtte inn på favoritsaker og bestille den med en gang. Den skal henge på babyens rom:)




Dette stoffstykket, som egentlig er en gardin, fant jeg på Epla. Det var dessverre ikke bomull som jeg trodde, men 100% viscose. Jeg synes det er helt herlig, men er ikke helt sikker på hva jeg nå får brukt det til? Hadde egentlig tenkt til å sy et babyteppe, men hvor digg er det å ligge på noe så syntetisk? Tror det får bli noen puter til kosekroken og kanskje noen oppbevaringsposer istedet. Har du noen andre forslag?

Her ligger mannen strak på sofaen, syk stakkars (ååå, som jeg elsker å få jobben min hjem...)
og jeg har sovet altfor lenge, så det spørs om det blir gjort noe fornuftig her i dag!


Ønsker deg en fin og produktiv mandag:)

11 kommentarer:

  1. Fine ting du har kjøpt på nett :)
    Stoffet var jo nydelig , men tror nok ikke jeg ville ha sydd babyteppe av det... hva med en veske ;)

    Ta godt vare på mannen da , tipper det går på rutine for deg, he he ;)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Syke menn er ikke bare bare... Føler med deg dær... Hehe
    Den plakaten var superfengende, må inn å sjekke der ja!
    Sy en legopose av stoffet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra forslag, men vi har allerede en legokoffert:) En Amerika-legokoffert! Fint skal det være;)

      Slett
  3. Jeg falt også for den printen :) Veldig fin.
    Mamma har sydd en stor pute av sinna tv stoffet du sendte meg. Kjempemorsom pute. Jeg ser etter stoff jeg kan sende tilbake til deg, men lite å finne. Jeg har ikke så mye forskjellig i skapet, men om du ser noe jeg har brukt eller funnet som du liker så håper jeg du sier i fra :)
    Mannen her i huset er også ekstremt syk (hans egene ord) :D Skikkelig influensapjusk.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg sendte deg ikke stoffene for å få noe tilbake, så det synes jeg ikke du skal tenke på:)
      Vi får prøve å holde ut med mennene våre - lykke til! ;)

      Slett
  4. Hei!

    Dette var jo nydelig! Jeg foreslår å bruke stoffet til en gulvpute e.l. Jeg har tenkt på å lage en kose-krok på rommet til lillebror. Der skal jeg jeg bruke en skumgummimadrass som jeg skjærer i mindre gulvputer (eller ferdig "biter" fra stoff og stil), sy er fint stofftrekk til dem, og sy på antiskli (jeg kjøpte på ikea) under. Siden jeg deler opp madrassen kan den ta så stor eller liten plass vi ønsker på gulvet, og det blir en fin plass å leke på, hvor man ikke ramler så langt ned. :)

    SvarSlett
  5. Hun som har designet plakaten heter Ingela P, Arrhenius og har en egen blogg som du bør sjekke ut :) ingelaparrhenius.com

    SvarSlett
  6. Så fint stoff!! Gøy!!

    God bedring til mannen!!

    SvarSlett
  7. Så fint stoff! HVIS det er mye stoff og du ikke finner ut noe lurt å bruke det til, kan du jo kanskje ramme inn litt å henge det på veggen? eller sånn ting til oppbevaring med lommer, som henger på kleshenger om du skjønner hva jeg mener? eller om det er nok stoff (eller legg til annet stoff) lage en liten tippi (telt)? noen ider som poppet opp!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Guri, du er jo full av ideer du! Takker og bukker:) Å ramme det inn var slettes ikke dumt!

      Slett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails