fredag 24. februar 2012

Kaniner og Pinterest

Som mange andre har jeg fått dilla på Pinterest, og det var også der jeg fikk ideen til å lage disse to kaninbamsene. De er sydd av ullfilt og stoffrester. 
Lillegutt har valgt seg den blå kaninen, mens den grønne blir babyen sin.





Pinterest er en måte å spare alle bokmerkene dine på ved bruk av bilder. 
Og ikke minst en stoooor kilde til inspirasjon!
Du finner meg på Pinterest her.


Nå har jeg rundet 600 følgere! Stor stas:)
I morgen blir det giveaway - bare vent og se!


7 kommentarer:

  1. Så fine! Jeg prøver i grunn å unngå pinterest for en blir jo gjerne sittende der en good stund;-) Gleder meg til giveaway, hihi :-)

    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  2. Fy fillern altså, du er så flink! Og den clutchen under her...den har jeg lyst til å prøve meg på, hvis jeg tør! Superlekker!!

    SvarSlett
  3. Så søte! Og de så utrolig digge ut, må være gode å holde i for små fingre :)

    Holder meg langt unna Pinterst jeg :) Nå som jeg har begynt å vie bloggen og Eplabutikken litt oppmerksomhet igjen flyr timene foran pc'en avgårde uten sånne (akk, så fristende) tidstyver ;)

    SvarSlett
  4. Så skjønne! jeg elsker kaniner hehe vet ikke helt hvorfor kanskje fordi det var det første dyret jeg fikk lov til å ha (etter mye tytting på mine foreldre) da jeg var liten=) ha en strålende helg! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  5. Kjempesøte. Jeg har oppdaga Pinterest jeg også. Etter siste pc-krasj sist sommer tremgte jeg et tryggere sted å lagre linker til ideer osv.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails