torsdag 9. februar 2012

Progress...

13 kommentarer:

  1. Hjelpes meg, her går det unna :D
    Imponerende og perfekt fargekombo.

    SvarSlett
  2. Wow! Jeg er imponert! Jeg er ikke ferdig med en femtedel av babyteppet jeg holder på med engang... (Vi blir nemlig også fler i familien i juli, så jeg storkoser meg med alle dine kreative innfall)

    SvarSlett
  3. ... ja det må jeg også si - WOW : )
    Det går unna! Og kjempefint blir det.
    Misunnelig på skills.....

    Klem og god torsdag!

    SvarSlett
  4. Yey ! Så mye du har heklet på kort tid :)
    Nydelige farger du bruker sammen.

    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  5. shit man, du ligger ikke på latsiden!

    SvarSlett
  6. Så rask du er!!
    Blir veldig fint teppe!!
    Klem:-)

    SvarSlett
  7. Det blir FINT! flinking :)

    SvarSlett
  8. Ska' sei! Du er verkeleg ein racer med heklekroken! :)
    Einig med dei andre: kjempefin fargekombinasjon. Og så fint at nokre rekkjer blir hekla i bakre løkka av fastmasken - det vart ekstra liv over det då :) Eit godt tips å ta med vidare ;)
    Klem, KristiN (med ein sovande, mett og fornøgd babygut på brystet) :)

    SvarSlett
  9. Nydelig teppe! Blir så misunnelig på de som er så flinke å hekle! ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails