torsdag 16. februar 2012

Anne Black-vase og hvite tulipaner

Jeg er så heldig at jeg har to fine gutter i livet mitt - og enda en som spreller i magen min:)
Ikke bare får jeg nyte å være sammen med dem hver eneste dag, og overøses med kyss og klemmer, men innimellom får jeg jammen meg gaver også!

Den lille vasen fikk jeg i anledning morsdagen og hvite tulipaner fikk jeg på alle hjerters dag.
Tusen takk:)



Jeg og lillegutt har ukens skulkedag fra barnehagen i dag. 
Nå venter jeg bare på at skjønningen skal våkne fra luren sin, så blir det kanelesnurrer- og rosinbollebaking:)


Nyt dagen:)

4 kommentarer:

  1. Så fin vase du har fått av gutta dine! Kjekt med gutter som vet hva mor ønsker seg. :)

    SvarSlett
  2. Så fina!! Och jag älskar duken på bordet!!

    SvarSlett
  3. Heisan Sissel
    Herlige bilder, og jeg er slettes ikke fargelei. Jeg bare eksperimenterer litt med brunfarger og rosa.
    Akkurat disse Anne Black-vasene er mine favoritter. Jeg har maken til din men med rosa dekor.
    Herlig tallerkenhylle forøvrig og det rosa eplefatet var jo bare sååå fint!
    Koselig kveld til deg, Sissel!
    klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Så søt lillegutt er der han sover i retrosengen:-) Herlig!

    Klem Charlotte

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails