onsdag 29. februar 2012

Sol ute, sol inne

Den fine retrokransen min har endelig fått seg en velfortjent hedersplass i stua. 
Etter jul har den blitt glemt bort litt, men nå er den framme og lyser opp.
Den er i grunnen et lite vårtegn i seg selv:)


Kransen er det Charlotte som har laget. Hun har eplabutikken ApriCot
Det er faktisk salg på retrokransene hennes nå - så løp og kjøp!



Lillegutt er hjemme fra barnehagen i dag. Han har vært febersyk siden søndag, stakkars. 
Nå er han heldigvis på bedringens vei, så i ettermiddag tar vi frem trehjulssykkelen og tester den bare asfalten i vårsola:)


Ha en strålende solskinnsdag:)

11 kommentarer:

  1. Finfin retrokrans! Ønsker deg en god dag i sola. Her hos meg regner det, men jeg er glad likevel. Snøen forsvinner jo så mye raskere da:-)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, den kransen er lekker!
    Likte også godt den kassen :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Hei Sissel!

    Så fint at du ble fornøyd med stoffene!:-)Og i den bunken som er på vei til meg ser det ut som det er veldig mange herlige stoffer:-) Gleder meg masse til den dukker opp!!

    Jeg har nok det samme problemet som deg; å sette saksa i fine retrostoffer er ikke alltid like lett;-)
    Men fine retrostoffer i herlige farger og mønstre får jeg alltid masse inspirasjon av det er helt sikkert!
    Gleder meg til å se det fine du kommer til å kreere av de nye stoffene dine:)

    Så kjekt å se at du fremdeles bruker, og har glede av, retrokransen:-) Det gjør meg glad, at tingene jeg lager blir brukt og gir glede:-))

    Ønsker deg en fin-fin dag!
    Forresten veldig koselig å se bilder av deg og den voksende magen:)

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  4. Så fin krans , en skikkelig glad klatt i heimen ;)
    Og så sto den så godt til den tapeten .
    God bedring til lillegutt .

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Så herlige ting du viser i dag :)
    Feberen endelig dratt sin vei for denne gang...
    Håper dere blir fort friske!
    Sykling = vårfølelse ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. EEEEELSKER den lyserøde kasse med ben <3

    SvarSlett
  7. Fine bilder av fine ting med fine farger! VÅR! :)

    God bedring til lillegutt og kos dere med sykkelen! :)

    SvarSlett
  8. hei!!
    kjempefine bilder og så fin retrokrans!! må bare ha en sånn jeg også!!
    fin dag til deg:-)
    klem fru Samuelsen

    SvarSlett
  9. God bedring med lillegutten :-) kransen er vældig fin og i skønne forårsfarver :-)

    SvarSlett
  10. Så fina bilder - älskar din stil.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails