fredag 31. august 2012

Verdens beste eplemuffins!

Er det noe man blir flink på når man har barn, så er det multitasking. I går lagde jeg middag, trøstet en urolig knerten, lekte båt med lillegutt og prøvde å ha en samtale med mannen samtidig. 
Det var tydeligvis ikke travelt nok, for plutselig var jeg i gang med å bake muffins også. Eplemuffins.
De er så fantastisk gode at jeg bare dele oppskriften med dere. 
Den er ikke min egen, men finnes her på Trines Matblogg. 
Jeg synes som regel ikke at muffins holder seg så lenge, men disse smakte like godt i dag! 





Mums!

3 kommentarer:

  1. mmmm, så kjempegode ut...
    Kanskje jeg og jentene mine må bake litt
    muffins i dag :)

    SvarSlett
  2. Nam! Jeg har bakt disse idag; http://trinesmatblogg.no/2012/02/22/eplemuffins-med-blabaer/ - anbefales ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails